دانلود جوکر قسمت چهارم فصل ششم فصل ۶ فینال

دانلود جوکر قسمت چهارم فصل ششم فصل ۶ فینال

دانلود سریال جوکر قسمت چهارم فصل ششم فصل 6 فینال و دانلود کامل سریال جوکر قسمت اول و دوم و سوم و چهارم فصل 6 فینال را در این صفحه ببینید.

دانلود جوکر قسمت چهارم فصل ششم فصل ۶ فینال

دانلود سریال جوکر قسمت چهارم فصل ششم

جوکر به فصل فینال خود رسیده است حضور چهره های محبوب در فینال باعث شده رقابت بسیار بامزه ای بین انها به وجود آید جوکر احسان علیخانی در فضایی بسیار جالب فیلمبرداری شده است

دانلود قسمت چهارم فصل 6

فضای کل اتاق که شرکت کننده ها در آن حاضر هستند و مسابقه در آنجا صورت می‌گیرد، طراحی آن کاملا شبیه به یک خانه را دارد و می توان گفت اتاق نشیمن و آشپزخانه نیز دارد.

دانلود همه قسمت های جوکر

در کنار اتاق شرکت‌کننده‌ها یک اتاق آکسسوار و گریم هم می باشد که اگر شرکت کننده ها در طی بازی هر وقت دوست داشته باشند به این اتاق می روند و وسایلی از آنجا بیرون می آورند یا تغییری در ظاهر شان به وجود می‌آورند تا بتوانند با آن دیگران را بخندانند.

 

برنامه یک میزبان دارد که کاراکتر داور مسابقه را نیز بازی می‌کند.
وی یک اتاق جدا با فضای شبیه به اتاق مانیتورینگ نیز دارد که در وقت مسابقه در آنجا می باشد و شرکت کننده ها را زیر نظر دارد.
میزبان هرکجا خنده یکی از شرکت کننده ها را از مانیتورهای اتاق خود ببیند با دکمه قرمزی که جلوی خود جای دارد بازی را متوقف می‌کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *