دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۳ بیست و سوم (کامل از تلوبیون) قسمت 23

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۳ بیست و سوم (کامل از تلوبیون) قسمت 23

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۳ بیست و سوم (کامل از تلوبیون) قسمت 23

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۳ بیست و سوم (کامل از تلوبیون) قسمت 23 همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را ببینید.

سریال تمام رخ به کارگردانی آقای معظمی سریال موفق بوده که حالا به قسمت بیست و سوم رسیده است و داستان این مجموعه قسمت های حساس خود رسیده است و به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً قسمت۲۳ سریال تمام را تماشا کنید.

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۳

با اینکه بسیاری از مردم تصور می‌کردند که سریال تمام رخ فصل دوم سریال سرجوخه است اما بعد از پخش این مجموعه مشخص شد که این سریال هیچ ربطی به مجموعه قبلی ندارد و تمام رخ داستانی دیگر را روایت می کرد.

هر چند که موضوع آن مشابه است در این سریال بازیگران شناخته شده حضور دارند یکی از بازیگران مشترک سریال سرجوخه و سریال تمام رخ بازیگر زن اوکراینی بوده که در هر دو سریال نفوذی را بازی می کند

داستان سریال

داستان یک پزشک داروساز بوده که متاهل است ولی رابطه اش با همسرش شکراب شده و همین سبب می‌شود که پیمان با یک زن جوان فرانسوی آشنا شود و از طریق فضای مجازی با آن آشنا شده و کم کم علاقمند می شود و برای دیدن او راهی ترکیه میشود بعد هم متوجه شده که این زن نفوذی بوده و قرار است به اطلاعات دسترسی پیدا کند.

اما همیشه یک مشکل عمده در اینطور سریال‌ها (مثل خانۀ امن، سرجوخه و گاندو) وجود دارد و آن هم ضعف در ارائۀ معما‌ها و پیچیدگی‌های لازم برای یک قصۀ جاسوسی است. در این سریال‌ها معمولا ابعاد امنیتی قصه بسیار شعاری، ساده و بدون کشش است. معمولا همیشه یک اتاقک تاریک پر از مانیتور وجود دارد که چند مامور اطلاعاتی از آنجا همۀ امور عالم را زیر نظر دارند و بالاخره هم بعد از چند مورد فراز و نشیب داستانی ساده و بدون هیجان موفق به انجام ماموریتشان می‌شوند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *