دانلود سریال خسوف قسمت شانزدهم (قسمت 16) و خرید اینترنتی

دانلود سریال خسوف قسمت شانزدهم (قسمت 16) و خرید اینترنتی

انتشار 8 بهمن 1400 – Study time 2 minutes

دانلود سریال خسوف قسمت شانزدهم (قسمت 16) و خرید اینترنتی این سریال را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود سریال خسوف قسمت شانزدهم (قسمت 16) و خرید اینترنتی

سریال خسوف از سریال های جذاب بوده که در آن بازیگران شناخته شده زیادی همچون امین تارخ و علی عمرانی و المیرا‌دهقانی و ستاره اسکندری بازی می‌کنند و توانسته در شبکه نمایش خانگی فروش خیلی خوبی داشته باشد.

این سریال توسط مازیار میری کارگردانی شده است و از جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ برای فروش عرضه شده است و در سامانه نمایش نماوا پخش می شود.

این سریال دارای ژانر درام و اجتماعی عاشقانه بوده و به عنوان یک سریال پر بیننده و موفق شناخته می شود تا حالا ۱۶ قسمت این سریال تولید شده است آقای مازیار میری کارگردان این سریال تجارب درخشانی در ساخت سریال داشته از سریال هیئت مدیره و گاهی به پشت سر نگاه کن و فرات و گاوصندوق از کارهای سریال رو به شمار می‌آید که در تلویزیون پخش شده است فیلمهای حوض نقاشی و سعادت آباد نیز از معروفترین فیلمهای ایشان به شمار می‌آید به شما پیشنهاد می کنیم که قسمت ۱۶ سریال یوسوف را دریافت کنید.

دانلود با کیفیت BLURAY

.

دانلود با کیفیت HQ_1080

.

دانلود با کیفیت 1080

.

دانلود با کیفیت 720 

.

دانلود با کیفیت 480 

امیر طبق قول و قرارهایی که خانواده ها با هم گذاشته اند، باید با دختردایی خود ازدواج کند. اما ورق به یک باره برمی گردد. امیر به دختر دیگری دل می بندد و وقتی که این ماجرا فاش می شود، هیاهویی در خانواده ها به راه می افتد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *