دانلود سریال رهایم کن قسمت ۷ هفتم سریال رهایم کن قسمت 7 (آپارات و ویدائو)

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۷ هفتم سریال رهایم کن قسمت 7 (آپارات و ویدائو)

قسمت هفتم 7 سریال رهایم کن منتشر و لینک های دانلود این سریال را در این صفحه درج کرده ایم که میتوانید دانلود کنید ترافیک دانلود شما به صورت نیم بها میباشد. سریال رهایم کن یکی از سریالهای پر بیننده شبکه نمایش خانگی میباشد.

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۷ هفتم سریال رهایم کن قسمت 7 (آپارات و ویدائو)

قسمت هفتم 7 سریال رهایم کن

دانلود با لینک مستقیم

فیلمنامه می تواند شخصیت های خود را به خوبی معرفی کند و فضا و فضای مورد نیاز برای روایت داستان را ایجاد کند. بیننده به خوبی و درستی شخصیت ها، سیر و سلوک و رابطه آنها با یکدیگر را می شناسد. تنها نکته منفی در این زمینه رابطه حاتم و پدرش (کریمی) است که تا یک سوم آخر قسمت اول مشخص نیست.

همچنین می توان گفت که فیلمنامه از پروسه دیالوگ نویسی خوبی نیز بهره می برد و دیالوگ های بین شخصیت ها روان جریان دارد. دیالوگ هایی که اطلاعات لازم برای پیشبرد داستان و شخصیت پردازی را در اختیار مخاطب قرار می دهد. حتی در این می توانید دیالوگ های جالبی پیدا کنید. مثل حرفی که حاتم به بازرس معادن می گوید: زودتر پول بگیر، می تواند رشوه باشد. بعدا ببرش ممکنه جریمه بشی بعداً مصرف می‌کنی تا شب راحت‌تر بخوابی.»

همچنین ببینید:

داستان

در اینجا می توان به یکی از سکانس های درخشان سریال نیز اشاره کرد. سکانسی عاشقانه که در زیرزمین خانه پدری حاتم اتفاق می افتد. وقتی او و مارال، پرستار بچه اش، با هم در زیرزمین هستند و ناگهان برق قطع می شود. تاریکی صحنه باعث می شود مارال از حاتم بخواهد با او صحبت کند. گفتن کلمات در نور برای حاتم سخت است، وقتی حاتم باید با مارال دماغ به دماغ شود و احتمالاً چشمان دیگری نیز به آنها دوخته شده است. این درخشان ترین لحظه عاشقانه نمایش است. تاریکی روی دیگری از شخصیت حاتم را به ما نشان می دهد. شخصیتی که به خاطر شغلش، سرپرست معدنی که کارگر زیادی دارد و به نوعی خشونت می طلبد، فرصت چندانی برای نشان دادن دیگر جنبه هایش پیدا نمی کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *