دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۰ دهم با لینک مستقیم قسمت 10

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۰ دهم با لینک مستقیم قسمت 10

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۰ دهم با لینک مستقیم قسمت 10

قسمت 10 سریال سرگیجه منتشر شد سریال معمایی شبکه نمایش خانگی که در آن بازیگران زیادی حضور دارند معمایی که مخاطبان سریال کنجکاو کرده است.

برخی ها میگویند این سریال شبیه پوست شیر است اما بعد از پخش قسمت های جدید معلوم شد که داستان خیلی پیچیده و جذاب بوده و شبیه داستان های دیگر نیست.

قسمت 10 سریال سرگیجه

دانلود با لینک مستقیم

در سریال سرگیجه از ترکیب خوبی برای نویسندگان استفاده شده است، سرگیجه به قلم محمد منعم و همایون حجازی نوشته نوشته شده است. مجریان طرح و سرمایه‌گذاران آن، سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور هستند. همچنین تهیه کنندگی این سریال را مهدی بدرلو برعهده دارد.

بهرنگ توفیقی کارگردان محبوب سریال آقازاده، اکنون دوباره با سریال جذاب سرگیجه به شبکه نمایش خانگی بازگشته تا یک سریال موفق دیگر را در کارنامه کاری خود ثبت کند. بهرنگ توفیقی معمولا برای صدا و سیما کار می‌سازد و این دومین حضور او برای ساخت یک سریال در شبکه نمایش خانگی است.

سریال سرگیجه در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو تولید شده است.

پس از اطلاع از روز و ساعت پخش سریال سرگیجه به سراغ قصه این مجموعه می‌رویم. داستان سرگیجه درباره‌ی پیمان است که پس از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. حدس و گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته است؛ ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *