دانلود قسمت دوم نیسان آبی (رایگان و خرید اینترنتی)

دانلود قسمت دوم نیسان آبی (رایگان و خرید اینترنتی)

تاریخ انتشار 5 آبان 1400 – Study time 3 minutes

دانلود قسمت دوم نیسان آبی (رایگان و خرید اینترنتی) سریال نیسان ابی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود قسمت دوم نیسان آبی

نیسان آبی یکی از سریالهای طنز و جذاب بوده که توسط منوچهر هادی کارگردانی شده است و مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این سریال توانسته  با داستان جذاب و کمدی علاقمندان زیادی را به دست اورد.

دانلود قسمت دوم نیسان آبی (رایگان و خرید اینترنتی)

آقای منوچهر هادی که تجربه ساخت سریالهایی همچون گیسو ، عاشقانه و دل را در کارنامه دارد در جدیدترین تجربه سریال سازی خود در ژانر طنز به سراغ سوژه ای جالب رفته است و با استفاده از حسین یاری و مهران غفوریان فیلمنامه جذاب و بامزه ای را در مقابل دوربین برده است.

این سریال درباره کاراکتری به نام جمشید قاسمپور بوده که نقش ان را حسین یاری بر عهده دارد او عاشق نیسان آبی و جشمید هاشمپور بوده که سالها سعی کرده چهره خود را شبیه او کند او هچنین روی نیسان آبی اش بسیار متعصب است و هرکسی به ماشین اش چپ نگاه کند با او درگیر میشود.

قسمت اول این سریال علاقمندان زیادی را به همراه داشت و حالا در قسمت دوم سریال بسیار جذاب و طناز تر ادامه یافته است.

دانلود با کیفیت 480p 

.

دانلود با کیفیت 720p 

.

دانلود با کیفیت 1080p 

.

دانلود با کیفیت Bluray 

.

دانلود تمام کیفیت ها یکجا 

بازیگران : در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی , رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگران سریال نیسان آبی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *