دانلود شباهنگی فیروز کریمی (دانلود رایگان و خرید ارزان)

دانلود شباهنگی فیروز کریمی (دانلود رایگان و خرید ارزان)

دانلود شباهنگی فیروز کریمی (دانلود رایگان و خرید قانونی) برنامه شباهنگی با حضور فیروز کریمی در قسمت 16 را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود شباهنگی فیروز کریمی (دانلود رایگان و خرید ارزان)

برنامه شباهنگی با اجرای حامد آهنگی توانسته دربین مردم طرفداران بسیار زیادی را به دست اورد و علاقمندان این برنامه به شدت آن را دنبال میکنند و حتی هنرمندان نیز به این برنامه علاقمند هستند و خیلی دوست دارند که حامد آهنگی انها را به این برنامه دعوت کند.

حامد آهنگی که خودش به تنهایی سوژه هر برنامه طنزی میتواند باشد حالا با برنامه شباهنگی توانسته در زمینه کمدی یک کار بسیار عالی انجام بدهد و بازار شبکه نمایش خانگی را حسابی داغ کند.

دانلود شباهنگی فیروز کریمی

دانلود کیفیت 480

.

دانلود کیفیت 720

.

دانلود کیفیت 1080

.

دانلود کیفیت Full Hd

.

دانلود کیفیت Bluray

.

دانلود همه کیفیتها

این برنامه تاکشو به جرات میتوان گفت از برنامه های خندوانه و دورهمی بسیار بهتر و پرطرفدارتر است و باید به این نکته توجه کنیم این برنامه به صورت اینترنتی عرضه میشود که اینقد محبوب باشد.

در قسمت 16 این برنامه آقای فیروز کریمی سرمربی فوتبال دعوت شده بود که آیتم های این برنامه باعث طنز بیشتر این برنامه شد.

مسابقه برنامه شب آهنگی جدیدترین برنامه شبکه نمایشی در زمینه موسیقی و خوانندگی با اجرای حامد آهنگی کمدین معروف خندوانه است که از چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ شمسی از فیلم نت در حال پخش است و هر هفته مهمان یک چهره سینمایی و یا ورزشی و چهره معروف خواهد بود

در اولین قسمت این برنامه حمید گودرزی مهمان بود که اجرای بسیار با مزه و نابی را به نمایش گذاشت.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *