دانلود شب آهنگی برزو ارجمند کامل و رایگان و خرید اینترنتی

دانلود شب آهنگی برزو ارجمند کامل و رایگان و خرید اینترنتی

تاریخ انتشار 26 آبان 1400 – Study time 3 minutes

دانلود شب آهنگی برزو ارجمند کامل و رایگان و خرید اینترنتی قسمت 30 برنامه شباهنگی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود شب آهنگی برزو ارجمند کامل و رایگان و خرید اینترنتی

دانلود شب آهنگی برزو ارجمند

برنامه شب اهنگی از برنامه‌های جذاب و پرطرفدار بوده که توسط آقای حامد آهنگی تولید و اجرا می‌شود این برنامه به صورت تاکشو بوده و از طرفداران زیادی برخوردار می باشد.

هر سری یک مهمان ویژه در این برنامه حضور پیدا می‌کند که بیشتر از سلبریتی های پرطرفدار هستند در قسمت های قبلی چهره‌های شاخص سینما و تلویزیون و ورزش کشورمان مهمانی برنامه شده بودند و در قسمت ۳۰ این برنامه آقای برزو ارجمند حضور پیدا کرده است و با حامد آهنگی و گپ و گفت جذاب و طنز ایرانی داشتند که بدون شک مورد پسند شما قرار خواهد گرفت به شما پیشنهاد می کنیم که حتما قسمت سی شباهنگی را از این صفحه دانلود کرده و از دیدن آن لذت ببرید.

دانلود با کیفیت 480

.

دانلود با کیفیت 720

.

دانلود با کیفیت 1080

.

دانلود با کیفیت HQ_1080

.

دانلود با کیفیت BLURAY

.

دانلود همه کیفیت ها (پیشنهاد)

گفتیست آقای برزو ارجمند متولد ۷ فروردین ۱۳۵۴ در شهر مشهد بوده و از خانواده هنرمند پرورش یافته است پدرش انوشیروان ارجمند از اساتید سینما و تلویزیون کشورمان بوده و خواهرش بهار ارجمند از دیگر بازیگران کشورمان می‌باشد همسر ایشان پارمیس زند از طراحان صحنه و چهره پردازان سینما می باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *