دانلود شب آهنگی علیرضا بیرانوند شباهنگی (کامل قسمت ۲ فصل دوم)

دانلود شب آهنگی علیرضا بیرانوند شباهنگی (کامل قسمت ۲ فصل دوم)

انتشار 01 دی 1400 – Study time 3 minutes

دانلود شب آهنگی علیرضا بیرانوند شباهنگی (کامل قسمت اول فصل دوم) را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود شب آهنگی علیرضا بیرانوند شباهنگی (کامل قسمت ۲ فصل دوم)

بعد از استقبال فراوان از فصل او برنامه شب آهنگی که در 30 قسمت تولید شد آقای حامد آهنگی تصمیم گرفت که فصل دوم این برنامه را هم بسازد آقای آهنگی که یکی از کمدی های پرطرفدار و خلاق کشورمان است خیلی خوب میداند چگونه برنامه را به سمتی پیش ببرد که باعث خنده مردم شود.

او بعد از موفقیت در فصل اول این برنامه حالا به سراغ فصل دوم رفته است در فصل دوم این مهمانان برنامه محبوب تر هستند در قسمت اول این برنامه حمید هیراد  وراغب حضور پیدا کردند که به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

دانلود شب آهنگی علیرضا بیرانوند شباهنگی

دانلود با کیفیت 480

.

دانلود با کیفیت 720

.

دانلود با کیفیت 1080

.

دانلود با کیفیت HQ_1080

.

دانلود با کیفیت BLURAY

.

دانلود همه کیفیت ها (پیشنهاد)

در قسمت دوم فصل دوم مهمان برنامه آقای علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران میباشد که بدون شک یکی از محبوب ترین بازیکنان فوتبال ایران است که به دلیل شخصیت ساده ای که دارد همیش در بین مردم چه علاقمندان به فوتبال و چه مردم عادی از محبوبیت خاصی برخوردار میباشد.

او در برنامه شباهنگی موفق شد در کل کل های حامد آهنگی پیروز باشد و در رقابت هایی که در این برنامه وجود دارد موفق عمل کند

بیرانوند که این روزها در پرتغال بازی میکند برای مدتی به ایران بازگشته تا به خانواده اش سر بزند و حامد آهنگی از این فرصت استفاده کرد و ا را به برنامه اش دعوت نمود.

علیرضا بیرانوند (زاده 30 شهریور 1371، سرابیاس) بازیکن فوتبال اهل ایران است ، که در باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند. بیرانوند برای نخستین بار با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد.

بیرانوند با نفت تهران از سال 2011 آغاز به کار کرد. او اولین بازی خود را در جام حذفی برابر داماش در 25 اکتبر سال 2011 انجام داد. در سال اول خود به عنوان دروازه بان اول تیمش انتخاب شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *