دانلود قسمت اول سریال سودا با حضور علیرضا طلیسچی و بهاره کیان افشار

دانلود قسمت اول سریال سودا با حضور علیرضا طلیسچی و بهاره کیان افشار

انتشار امروز 25 اسفند 1400 * دانلود قسمت اول سریال سودا با حضور علیرضا طلیسچی و بهاره کیان افشار و محمدرضا علیمردانی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود قسمت اول سریال سودا با حضور علیرضا طلیسچی و بهاره کیان افشار

دانلود قسمت اول سریال سودا

سریال سودا یکی از سریال های جدید شبکه نمایش خانگی کودکبوده که در آن بازیگران شناخته شده ای همچون محمدرضا هدایتی و بهاره کیان، افشار و محمدرضا علیمردانی و علیرضا طلیسچی بازی می کنند این سریال اولین قسمت توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد داستان سریال درباره ماجراهای پلیسی بوده که در آن ز چهره‌های سرشناس و اختلاس می‌کند و داستان بسیار جذاب دنبال می‌شود قسمت اول این سریال در اواخر اسفند 1400 منتشر شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

[دانلود با کیفیت 1080p BluRay]

.

[دانلود با کیفیت 1080p HQ]

.

[دانلود با کیفیت 1080p]

.

[دانلود با کیفیت 720p]

.

[دانلود با کیفیت 480p]

سریال سودا به کارگردانی ایمان یزدی و تهیه کنندگی مهرداد فرید بوده که باید ببینیم میتواند در آینده مردم را جذب کند یا خیر.

چند سالی است که سریال هایب شبکه نمایش خانگی توانسته اند مخاطبان زیادی را به دست آورند و از یک جهت برای جامعه خوب است چرا که دیگر سریالهای ترکیه ای نقش در در جامعه ایرانی نخواهند داشت و باعث بد آموزی نخواهد شد.

نویسنده و کارگردان: ایمان یزدی، تهیه کننده: مهرداد فرید، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح گریم: امید گل زاده، طراح صحنه: علی خزایی، طراح لباس: آزاده قوام، مدیر تولید: رضا حسین زاده، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، عکاس: حسن شجاعی، منشی صحنه: سمیه شهرابی، تدوین: مجتبی اصفهانی، طراحی صدا: محمود موسوی‌نژاد، موسیقی: حامد حبیب‌ زاده

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *