دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

دانلود سریال حکم رشد قسمت ۲۸ (بیست و هشتم 28) تکرار بازپخش

دانلود قسمت ۲۸ سریال حکم رشد قسمت بیست و هشتم 28 تکرار بازپخش همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی سریال حکم رشد را در این صفحه ببینید.

دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

دانلود قسمت ۲۸ سریال حکم رشد

هنگامی که از من درخواست نمودند که این فعالیت را به صورت مستقل از نویسنده خرید شد و همین فعالیت متعلق به تلویزیون بود و تنها تهیه کننده فعالیت را که صاحب شاخص مجموعه می باشد در این فعالیت حاضر بودند و پس از چند جلسه گفتگو با رییس محترم شبکه و هم تهیه کننده مجموعه از با تجارب ترین های این زمینه می باشند به توافق رسیدیم که آغاز به جلو بردن ساخت نموده و فعالیت به واسطه من تولید بشود.

برای مشاهده و دانلود قسمت 28 اینجا را کلیک کنید

من خود در این شرایط دچار هیچ حاشیه ای نبوده ام و هیچ وقت علاوه بر فعالیت و تولید آن با کیفیت بالا به حواشی فکر ننموده و خود را درگیر آن نمی کنم.

با موافقت عزیزان شبکه متن بازنویسی شد تا متنی که دلخواه من باشد صورت بگیرد و طراحی و پرداخت کاراکترها زیر نظر ما صورت گرفت و حالا که فعالیت روی آنتن رفته و بازخوردهای بسیار خوبی از آن مشاهده می‌شود خوشحال هستم که راه را صحیح منصوب نموده و خوشحال تر از این که مردم بسیار خوب کشورم یک فعالیت قابل دفاع مشاهده کردند و امیدوار هستم که نهایت لذت را برده باشند.

ضمن تشکر از عوامل و همکار های بسیار خوب در این مجموعه و خسته نباشید و خداقوت عرض می نمایم و این را بگویم بدون همدلی وسعی آنان هیچ وقت این اثر تولید و تا به این اندازه خوب مشاهده نمی‌شد.

طی گزارشی، مضمون پلیسی و خانوادگی حکم رشد این ایام تقریباً ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه ساخته حسن لفافیان و به تهیه کنندگی مهدی فرجی از شبکه ۳ روی آنتن می رود.

✅همچنین ببینید دانلود همه قسمت های سریال حکم رشد

چهره های این مجموعه از جمله:
ثریا قاسمی
مه لقا باقری
پیام احمدی‌نیا
مجتبی فلاح
شهین تسلیمی
علیرضا مهران
حمید ابراهیمی
مهرداد ضیائی
آزیتا ترکاشوند
نیلوفر شهیدی
مجید سعیدی
ندا قاسمی
ارشیا توکلی
حسن ولیخانی
محمد رضازاده خوشنود
سیاوش گرجستانی
صدرالدین حجازی
حشمت آرمیده
فرج گل سفیدی و فیروز حیدرزاده نیز از هنرمندانی هستند، که دا این مجموعه هنرنمایی می نمایند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *