دانلود مداحی گنگستر شهر آمل هم رسید + کلیپ مولودی حضرت عباس

دانلود مداحی سبک گنگستر شهر آمل کلیپ مداحی مولودی جنجالی

دانلود مداحی گنگستر شهر آمل هم رسید + کلیپ مولودی حضرت عباس

مداحی گنگستر شهر امل که به صورت مولودی خوانده شده است از مداحی های جالبی بوده که این روزها منتشر شده است.

الان رسانه‌ها به نحوی شده که هر کسی بلندگو به دست می‌گیرد. مداح به کسی می‌گویند که ممدوح خود را بشناسد و عاشق به کسی می‌گویند که معشوق خود را بشناسد. شناخت صد ‌در صد نه، دست‌کم هفتاد درصدی داشته باشد تا زمانی که بلندگو به دست می‌گیرد، بتواند حرف خود را بزند. برخی از مداحان متأسفانه کارشان فصلی است و ماه محرم که می‌شود، عشقش می‌کشد که بیاید و برای امام حسین(ع) چیزی بخواند اما زمانی که می‌خواند، شعر سست و ضعیفی پیدا می‌کند و شروع به خواندن می‌کند. گاه خودش هم نمی‌داند چه می‌خواند و مخاطبانش چه کسانی هستند. سازمان تبلیغات باید بر این‌ها نظارت و رسیدگی کند.

آهنگ گنگستر شهر آمل یکی از آهنگ های جنجالی چند ماه اخیر بوده که در فضای مجازی حسابی مورد توجه قرار گرفت به خصوص زمانی که معلم قائمشهر این آهنگ را در مدرسه پخش کرد و باعث اخراجش از مدرسه شد بیش از پیش به این آهنگ توجه شد.

دانلود مداحی گنگستر شهر آمل

حالا حتی در مداحی های مختلف از این آهنگ استفاده شده است و در مولودی ها به کار میبرند ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که مداحی با استفاده ازشعر این آهنگ اقدام به مداحی می کند که در نوع خود جالب است البته تا به حال مداحان زیادی با استفاده از ملودیهای آهنگ های معروف اقدام مداحی و ساخت نوحه نمودند که آهنگ گنگستر شهر آمل نیز یکی از دست از آهنگ های معروف می باشد که مداحان از آن استفاده کرده اند.

مداح ها نباید با هر ملودی مداحی کنند

مجالس عزاداری و مداحی باید «شور» و «شعور» را با هم داشته باشند؛ ولی این مهم با مداحی‌های امروزی که اغلبشان برگرفته از اشعار و آهنگ‌هایی با ریتم تند و ضربی که اکثرا هیجانی است، مورد بی توجهی قرار گرفته است.

نفوذ سبک غربی در مداحی‌های نوحه سرایان جوان شاید یکی از چالش‌های اصلی این حوزه باشد که آفتی جدی برای مداحی اصیل و ناب ایرانی محسوب می‌شود؛ طی سال‌های اخیر اشعار و سبک های ضعیف و سخیف تا حدی به مداحی راه پیدا کرده‌اند که برخی مداحان تنها به فکر جذب حداکثری مجالسشان هستند حتی به قیمت نادیده گرفتن ارزش‌ها.

«اسیر چشم و ابروی حسینم …»، «ارباب! برای من خدایی، نگو دوسم نداری …»، «شب عاشقی همینه، چتر زلفای ابالفضل» و ….؛ اینها تنها نمونه‌هایی از همین اشعار سخیفی است که مشابه اینها را به وفور در نوحه برخی از مداحان می‌شنویم که در شأن و ارزش ائمه اطهار و اهل بیت (ع) نیست.

بعضی‌ها هم برای برند شدن دست به هر کاری می‌زنند حتی اگر شده قطعه‌ای از آهنگ یک خواننده بی‌هویت غربی را بازسازی کرده و صرفا به ریتم توجه دارند و شان مجالس عزاداری را تا این حد پایین می‌آورند.

استفاده از مدح‌ها و تمجیدهای بی‌معنا در مداحی‌ها موضوعی بود که مورد انتقاد رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت و ایشان در تذکری به جامعه مداحان این اشعار سخیف را موجب پایین آوردن سطح معارف دینی دانسته‌اند.

همین موضوع موجب شده تا برخی از مداحان از اصل پیام عاشورا و ریشه معارف اهل بیت (ع) منحرف شوند و این مجالس تنها به چند قطره اشک ختم شود بدون اینکه مستمعان تشنه حقیقت و معرفت را سیراب کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *