دانلود کامل سریال دست به مهره قسمت دوم و اول (قسمت ۱ و ۲)

دانلود کامل سریال دست به مهره قسمت ۴ (1 تا 4) کامل

قسمت یک تا چهارم سریال رئالیتی شو و کمدی دست به مهره با اجرای اشکان خطیبی منتشر شد که در این صفحه میتوانید دانلود و تماشا کنید سریالی که بدون شک میتواند لحظات خوش و شادی را برای شما خلق کند.

دست به مهره یکی از جدید‌ترین برنامه‌های شبکه نمایش خانگی است، که اخیرا توانسته هیاهوی زیادی را هم به پا کند. دلیل این حجم از هیاهو مجری منحصر به فرد آن است. در حقیقت این برنامه توسط اشکان خطیبی ارائه می‌شود. او را می‌توان جزو بازیگران توانایی دانست که اخیراً در آثار فاخری به ایفای نقش پرداخته است.

امید سهرابی کارگردان این سریال است و صادق و مهدی یاری تهیه کننده های این برنامه را بر عهده دارند برخی ها معتقد هستند که این برنامه شباهت زیادی با تم برنامه “جوکر احسان علیخانی” دارد.

همه قسمت های دست به مهره

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

دانلود قسمت سوم

دانلود قسمت چهارم به زودی

دانلود کامل سریال دست به مهره قسمت ۳ (1 تا 3) کامل

به شما پیشنهاد میکنیم که حتما این برنامه دانلود و تماشا کنید بدون شک میتواند لحظات خوبی برای شما به وجود اورد.

در روزهای اخیر گفته میشد که اشکان خطیبی از ایران مهاجرت کرده است اما با حضور در برنامه دست به مهره نشان داده که این اخبار فعلا مورد تایید نمیباشد.

رئالیتی شو دست به مهره ما را با بازی‌های جذاب چهره‌های معروف و محبوب همراه می‌کند و فضای مفرح و خنده‌دار رقابت آن‌ها با یکدیگر را در قالب برنامه‌ای هیجان‌انگیز به تصویر می‌کشد. در دومین روز از مسابقه، شرکت‌کنندگان به رقابت برای بدست آوردن جایزه ادامه می‌دهند و…

در هر حال این برنامه کاملا متفاوت بوده و توانسته در قسمتی که عرضه شده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و کم کم توجه مردم را به خود جلب کند.

دانلود کامل سریال دست به مهره قسمت دوم و اول (قسمت ۱ و ۲)
این روزها تعدادی از بازیگران ویژه در برنامه های کمدی و رئالیتی حضور دارند که بارزترین آنها علی اوجی، غلامرضا نیکخواه، هومن برق نورد و امیرحسین رستمی هستند که در این برنامه و سایر برنامه ها حضور دارند. برنامه های دیگر با سبک تاک شو همیشه پای ثابت مهمانان هستند.

در واقع این بازیگران و مهمانان تکراری این گونه برنامه ها را برای مردم غیر جذاب کردند. زیرا همه این بازیگران در بیش از 90 درصد برنامه های واقعیت تلویزیونی پخش شده از شبکه خانگی حضور داشته اند.

سریال دست به مهره به کارگردانی امید سهرابی و تهیه کنندگی مهدی و صادق یاری در سال 1401 ساخته شد. ایجاد لحظات سرگرم کننده و هیجان انگیز

دانلود کامل سریال دست به مهره قسمت دوم و اول (قسمت ۱ و ۲)
موضوع برنامه

ریلیتی شو دست‌به‌مهره ما را با بازی های جذاب چهره‌های معروف و محبوب همراه می کند و فضای مفرح و خنده‌دار رقابت آن‌ها با یکدیگر را در قالب برنامه‌ای هیجان‌انگیز به تصویر می‌کشد.

این برنامه جذاب با محوریت بازی‌های متنوع چهره‌های معروف با یکدیگر ساخته شده و شما می‌توانید پس از تماشای آن به همراه دوستان و خانواده‌تان بازی‌ها و رقابت‌های هیجان‌انگیز این برنامه را تجربه کنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *