دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۲۴ (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 24

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۲۴ (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 24

قسمت 24 سریال شهباز امشب سه شنبه 9 اسفند پخش شد سریال تلویزیونی شهباز که هرشب از شبکه یک پخش میشود را میتوانید در این صفحه به صورت پخش انلاین ببینید و یا دانلود کنید.

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۲۴ (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 24

سریال تلویزیونی شهباز داستانی معمایی و پلیسی دارد.

موضوع اصلی سریال شهباز پلیس سایبری و فضای مجازی می باشد.

ماجرا روایتگر دختری به نام نجواست که نخبه رشته کامپیوتر و برنامه نویسی است، به تازگی دوست او فوت شده و نجوا اعتقاد دارد مرگ دوستش شبکه مخفی اینترنتی می باشد و به گروه هکری ارغوان مرتبط است.

قسمت 24 سریال شهباز

[قسمت 24 کیفیت 1080p]

[720p]

[480p]

[لینک کمکی]

از طرفی نیروهای پلیس سایبری در عملیاتی به نام شهباز و با رهبری ماموری به نام حسام مدتهاست که در پی کشف هویت اصلی ارغوان هستند.

نجوا برای کشف راز مرگ دوستش همکاری خود را با پلیس سایبری شروع می کند و سعی دارد که اطمینان ارغوان را جلب نماید و …

کارگردان: حمیدرضا لوافی تهیه کننده: امیرحسین آشتیانی پور، مهدی علی نقی پور نویسنده: مینا خدیوی در پاسخ به این سوال که سریال شهباز چند قسمت است بالا توضیح دادیم که ۳۰ قسمت است و توانسته در مدت زمان پخش مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب کند.

ین کارگردان درباره این‌که آیا سریال شهباز به‌عنوان یک مجموعه پلیسی ــ معمایی صحنه‌های تعقیب و گریز هم دارد یا نه؟ تصریح می‌کند: مضمون اصلی سریال، پلیس سایبری است. در حوزه سایبری اتفاقاتی رخ می‌دهد. هکرها، ضدهکرها، هکرهای کلاه‌سیاه، هکرهای کلاه‌سفید و… ماجراهای مختلفی را رقم می‌زنند. ما هم به این موضوعات می‌پردازیم اما تعقیب‌وگریزها فیزیکی نیست بلکه در فضای سایبری تعریف می‌شود. بنابراین با آن چیزی که شما از سریال‌های پلیسی در ذهن دارید، متفاوت است.لوافی در پاسخ به این سؤال که آیا برای انتخاب بازیگران همان کسانی که مدنظر داشتید را به کار دعوت کردید؟ بیان می‌کند: ما با ذهنیت این‌که یک گروه پلیس سایبری داریم، بازیگرانی انتخاب کردیم که با این نقش‌ها هماهنگ باشد. ضمن این‌که سراغ بازیگرانی نرفته‌ایم که خیلی کار انجام می‌دهند چون می‌خواستیم چهره‌هایشان در نقش‌هایی که بازی می‌کنند برای مخاطب باورپذیر باشد. گروه شهباز چهار شخصیت پلیس دارد که تماشای قصه‌های آنها در کار برای مخاطبان باورپذیر و هیجان‌انگیز خواهد بود. در مجموع ما سراغ کسانی رفته‌ایم که کمتر دیده شده‌اند. البته نمی‌دانیم تا زمان پخش آنها در چه آثار دیگری بازی می‌کنند یا این‌که بازی آنها در سریال شهباز با سریالی دیگر روی آنتن تلاقی داشته باشد اما در مجموع سراغ چهره‌هایی رفتیم که تا به اینجای کار در نقش‌هایشان خوش درخشیدند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *