دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۷ هفتم (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 7

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۷ هفتم (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 7

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۷ هفتم (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 7

قسمت 7 سریال شهباز امشب پخش شد که بیننده هایی تلویزیونی قسمت هفتم این سریال را تماشا کردند در این صفحه میتوانید پخش انلاین و لینک دانلود سریال شهرباز را تماشا کنید.

صبر کنید سریال لود شود…

برای بزرگ کردن ویدیو روی گزینه “مربع شکل”  گوشه پایین سمت راست بزنید

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۷ هفتم

[دانلود کیفیت 1080p]

[دانلود کیفیت 720p]

[دانلود کیفیت 480p]

پخش انلاین

در خلاصه داستان سریال شهباز آمده است: شهباز دو سال است که منتظر این روز است، روزی که در دیدار دوباره با ارغوان، همه نفس راحتی بکشند. غافل از اینکه این بازی پیچ دیگری در پیش دارد…

همان طور که می دانیم «شهباز» داستان زندگی دختری به نام نجوا است که دانشجوی نخبه در رشته برنامه نویسی کامپیوتر است.

او به دلیل کنجکاوی و دانش فوق العاده ای که دارد ارتباطات زیادی در فضای وب پیدا کرده است و معتقد است که مرگ دوست صمیمی اش که اخیراً بر اثر سانحه از دنیا رفته تصادفی نبوده و مستقیماً به یک شبکه اینترنتی مخفی مخفی به نام ارغوان ارتباط دارد.

نجوا پس از یافتن شواهدی علیه شبکه ارغوان شروع به برقراری ارتباط در تاریک وب می کند. از سوی دیگر، گروهی از نیروهای امنیتی سایبری به رهبری یک مامور زبده به نام حسام در ماموریتی به نام شهباز سال هاست که به دنبال کشف هویت اپراتور اصلی شبکه ارغوان هستند.

سریال “شهباز” یکی از مجموعه‌ های تلویزیونی پر لوکیشن است که عوامل آن علاوه بر حضور در تهران به شهرهای قزوین، رودبار و کیش نیز مسافرت می‌ کنند و تیم تولید اکنون در شرکتی فنی مهندسی در سعادت‌ آباد تهران مشغول ضبط سکانس‌ هایی از سریال هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *