دانلود کامل سریال مترجم قسمت اول | قسمت 1 سریال سرگیجه

دانلود کامل سریال مترجم قسمت اول | قسمت 1 سریال مترجم

دانلود کامل سریال مترجم قسمت اول | قسمت 1 سریال سرگیجه

دانلود کامل سریال مترجم قسمت اول | قسمت 1 سریال مترجم با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال مترجم قسمت اول

دانلود با کیفیت اصلی

اولین قسمت از سریال «مترجم» به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان، چهارشنبه 7 آذر ساعت 20 به صورت اختصاصی روی آنتن نماوا می رود.

بهرام توکلی نویسنده سینما و تلویزیون ایرانی است. از مهم ترین آثار بهرام توکلی می توان به بازی در فیلم تنگه ابوقریب، سریال بیمار استاندارد و فیلم انجا بدون من اشاره کرد. بهرام توکلی فعالیت حرفه ای خود را در سینما آغاز کرد و در سال ۱۳۷۹ در فیلم عاقل سرخ به عنوان کارگردان مشغول به کار شد.

بازیگران سریال مترجم

صابر ابر، پانته آ پناهی ها، مهتاب تجارتی، مهرانه محین ترابی، مارال بنی اعتماد، مجتبی پیرزاده و… از جمله بازیگران این سریال درام و پلیسی هستند. در خلاصه داستان «مترجم» آمده است: «جوان مترجمی مسیرهای جدیدی را در کارش کشف می کند، پیمودن این مسیرهای پرپیچ و خم او را به یک راز خانوادگی پی می برد…» سریال «مترجم» چهارشنبه هر هفته به صورت اختصاصی از نماوا پخش می شود.

مترجم با داستانی مرموز و مهیج، پخش خود را از چهارشنبه 28 ژانویه 1401 آغاز کرد و هر هفته ساعت 20:00 پخش خواهد شد.

سریال مترجم در 1 فصل و در مجموع 15 قسمت 50 دقیقه ای برای پخش از شبکه تلویزیونی خانگی تولید شد.

خلاصه داستان مترجم

داستان اولین کار بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی درباره مترجم جوانی است که مسیرهای جدید و پرپیچ و خمی را در کار خود کشف می کند که به کشف رازی خانوادگی می انجامد، رازی که نه تنها زندگی خانوادگی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. مترجم. می دهد اما می تواند آرامش یک شهر را تهدید کند!

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *