دانلود کامل سریال مترجم قسمت ۵ پنجم با لینک مستقیم قسمت 5 مترجم

دانلود کامل سریال مترجم قسمت ۵ پنجم با لینک مستقیم قسمت 5 مترجم

دانلود کامل سریال مترجم قسمت ۵ پنجم با لینک مستقیم قسمت 5 مترجم

قسمت 5 سریال مترجم رسید سریال جذاب شبکه نمایش خانگی که در آن بازیگران شناخته شده ای همچون صابر ابر و پانته آ پناهی ها بازی میکنند و داستان بسیار جذابی را روایت میکند.

این سریال توسط سعید ملکان تهیه کنندگی شده است که همیشه سریال و فیلم های محبوبی را ساخته است و این بار به سراغ شبکه نماش خانگی رفته است.

دانلود کامل سریال مترجم قسمت ۵

دانلود با لینک مستقیم

داستان این سریال در مورد یک مترجم جوان است که در شغلش مسیرهای تازه و پرپیچ و خمی را کشف می‌کند که سبب پی بردن به یک راز خانوادگی می شود، رازی که نه تنها زندگی خانوادگی این مترجم را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند!

صابر ابر در سریال مترجم قرار است نقش اول این سریال را ایفا کند که داستان یک مترجم می باشد که در شغلش مسیر های تازه را پیدا می کند که باعث میشد راه های پر و پیچ و خمی برای او به وجود آید ،صابر ابر که تا قبل از این آخرین حضور او به سریال قورباغه برمیگردد باز هم قرار است در یک سریال آن هم با ژانری نزدیک به قورباغه دوباره در یک سریال جنایی ایفای نقش کند همچنین در این سریال بازیگران دیگری نظیر پانته آ پناهی ها , صابر ابر , ملیکا شریفی نیا , هدی زین العابدین به ایفای نقش پرداخته اند.

پخش این مجموعه، ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ از پلتفرم نماوا آغاز شد. صابر ابر، پانته‌آ پناهی ها، مهتاب ثروتی و مهرانه مهین‌ترابی از بازیگران این سریال هستند.

بازیگران

صابر ابر، پانته‌آ پناهی ها، مهتاب ثروتی، مهرانه مهین ترابی، مجتبی پیرزاده، مارال بنی آدم، سولماز غنی، محمدرضا مالکی، شیدا خلیق، پادینا کیانی، شیرین اسماعیلی، سینا شفیعی، میلاد یزدانی و پردیس منوچهری

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *