پخش برنامه دورهمی و عصر جدید امشب یکشنبه 17 فروردین 99

پخش برنامه دورهمی و عصر جدید امشب یکشنبه 17 فروردین 99

پخش برنامه دورهمی و عصر جدید امشب یکشنبه 17 فروردین 99 به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پخش برنامه دورهمی و عصر جدید امشب یکشنبه 17 فروردین

از 12 فروردین 99 صدا و سیما اقدام به پخش تکرار قسمت های قبلی دورهمی و عصر جدید کرد و این گمانه زنی ها به وجود امد که آیا این دو برنامه متوقف شده است یا خیر؟

پخش برنامه دورهمی و عصر جدید امشب یکشنبه 17 فروردین 99

لازم به ذکر است که پخش این دو برنامه محبوب به روال همیشگی خود بازگشته است و دورهمی چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه پخش میشود و عصر جدید نیز به روزهای شنبه و یکشنبه موکول شده است.

قبلا شایعاتی درباره توقف پخش این برنامه های محبوب منتشر شده بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا دیگر پخش نمیشوند اما امروز مشخص شد که آنها در زمان های قبلی خود بر روی انتن خواهد رفت.

برنامه «عصر جدید» در شبکه سه با اجرا و کارگردانی احسان علیخانی و برنامه «دورهمی» در شبکه نسیم با اجرا و کارگردانی مهران مدیری دو برنامه پربیننده تلویزیونی شب‌های نوروز هستند که پخش‌شان با یکدیگر همپوشانی دارد.

پیش از نوروز هر کدام از این برنامه‌ها هم حاشیه‌های فراوانی برای تولید در فضای کرونایی و برای حفظ تماشاگرانشان در استودیو داشتند که در نهایت «عصر جدید» دو قسمت را بدون تماشاگر ضبط کرد و «دورهمی» تماشاگرانش را از تصاویر آرشیوی برنامه‌های قبلی به ضبط‌های جدید اضافه کرد.

 

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *