دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۲ (تلوبیون) قسمت 42

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۲ (تلوبیون) قسمت 42

قسمت 42 سریال گیلدخت را در این صفحه دانلود و تماشا کنید سریال تلوبزیونی گیلدت به قسمت ۴۲ رسسده است و داستان عاشقانه گلنار و اسماعیل را روایت میکند که در این بین آصف میرزا بر سر راه آنها سنگ اندازی کرده و میخواهد اسماعیل را به قتل برساند.

لینکهای دانلود قسمت ۴۲ گیلدخت

[دانلود با کیفیت 1080p]

[دانلود با کیفیت 720p]

[دانلود با کیفیت 480p]

[لینک کمکی]

اما اسماعیل شخصیت بسیار شجاعی بوده و از تفنگچیان داور است.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۲ (تلوبیون) قسمت 42

سریال‌های تاریخی، سهم عمده‌ای در جذب مخاطب دارند. این مجموعه‌ها چه برگرفته از داستان‌های واقعی در دل تاریخ باشند یا زاییده ذهن خلاق نویسنده و کارگردان، همواره نقش تأثیرگذاری در آشنا کردن جوانان با تاریخ داشته‌اند. مردم مجموعه‌های تاریخی را با علاقه و اشتیاق بیشتری دنبال می‌کنند. البته شیوه پرداختن به داستان‌ها و چگونگی تصویرسازی در زمان تاریخ مورد نظر، تأثیر تعیین کننده‌ای در استقبال مردم از این مجموعه‌ها دارد.

درباره سریال گیلدخت

«گیل‌دخت»عنوان جدیدترین سریال تاریخی‌ شبکه یک سیما است که به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی صدا وسیما تولید شده است. مجید اسماعیلی تا به حال در مقام نویسنده سریال‌هایی مانند «سرگذشت» و «محکومین» با تلویزیون همکاری کرده و در اولین تجربه کارگردانی خود به سراغ یک ملودرام عاشقانه و تاریخی رفته است.

داستان عشق این دو نفر براساس گفته‌های آنان به گذشته و زمان حضور خان در تهران بازمی‌گردد و بهتر بود فیلمساز برای باورپذیرتر شدن این عشق اولین دیدار و نحوه شکل‌گیری این رابطه را با فلاش بکهایی نشان می‌داد. همیشه عشق میان دونفر که بایکدیگر بسیار متفاوت‌اند می‌تواند دستمایه داستانی جالب و جذاب باشد و در گیل‌دخت دخت این موضوع وجود دارد؛ علاوه بر اختلاف طبقاتی شدید میان گلنار و اسماعیل به نظر می‌رسد از لحاظ اخلاقی و اعتقادی هم میان آنها فاصله‌ای از زمین تا آسمان است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *