دانلود کامل شب آهنگی مهدی یغمایی حامد آهنگی در شباهنگی رایگان

دانلود کامل شب آهنگی مهدی یغمایی حامد آهنگی در شباهنگی رایگان

دانلود کامل شب آهنگی مهدی یغمایی حامد آهنگی در شباهنگی رایگان امروز 20 اردیبهشت 1401 را در این صفحه مشاهده نمایید.

دانلود کامل شب آهنگی مهدی یغمایی

برنامه شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی یکی از برنامه های تالک شو پرطرفدار در نمایش خانگی بوده که توانسته مخاطبان زیادی به دست آورد .

دانلود کامل شب آهنگی مهدی یغمایی حامد آهنگی در شباهنگی رایگان

برنامه شاد و گفتگو محوری که به صورت هفتگی عرضه می‌شود.

فصل اول این برنامه در سی قسمت تولید شد و فصل دوم آن نیز به دلیل استقبال علاقه‌مندان به این برنامه ساخته و عرضه گردیده است .

دانلود شب آهنگی یا حضور مهدی یغمایی با لینک مستقیم

طرح شب آهنگی با پیشنهاد حامد آهنگی صورت گرفته و دارای آیتم‌های مختلف می باشد شاید یکی قسمتهای این برنامه لحظه ترساندن مهمانان بودکه که در شبکه‌های اجتماعی حسابی وایرال میشود.

همچنین ببینید

بیوگرافی حامد آهنگی بازیگر و همسرش صفورا آغاسی +نحوه آشناییبیوگرافی حامد آهنگی و همسرش

حامد آهنگی سالهاست که در سه کمدی فعالیت دارد او با شب آهنگی موفق شد گام مهمی را به‌سوی محبوبیت بر دارد در این قسمت از برنامه شباهنگی آقای مهدی یغمایی خواننده و تنظیم کننده و نوازنده دعوت شده که اتفاقات بامزه و جالبی در آن رخ می دهد به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این قسمت را دانلود کنید آقای مهدی یغمایی متولد ۱۳۵۵ در مشهد است او از دوستان صمیمی باربد بابایی بوده که همیشه در برنامه‌های او مهمان پایه ثابت می باشد.

وی در همان سال‌های نوجوانی استعداد خواندن را در خود کشف کرد و پرورش داد تا این که از سال ۱۳۷۲ نواختن پیانو و خواندن آواز سنتی را شروع کرد. خانوادهٔ مادری او متولد و ساکن شهرستان شاهرود هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *