دانلود کامل قسمت سیزدهم سریال آتش سرد قسمت ۱۳ تلوبیون [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت سیزدهم سریال آتش سرد قسمت ۱۳ تلوبیون [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت سیزدهم سریال آتش سرد قسمت ۱۳ تلوبیون [ اینترنت رایگان ] با کیفیت اصلی و لینک مستقیم و پخش آنلاین را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل قسمت سیزدهم سریال آتش سرد قسمت ۱۳ تلوبیون [ اینترنت رایگان ]

قسمت سیزدهم سریال آتش سرد

سریال آتش سرد یکی از سریالهای جذاب تلویزیونی بوده که از شبکه دوم سیما به روی آنتن رفته است و استقبال زیادی از آن صورت گرفته است.

این سریال توسط رضا فاضلی کارگردانی شده و علی‌محمد تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

خانم نازنین فرخ لو و محسن سرتیپی نویسندگان این سریال را تشکیل می‌دهند.

پخش انلاین


سریال آتش سرد در ۳۰ قسمت از شبکه دوم سیما روی آنتن خواهد رفت که این روزها به قسمت های هیجان انگیز آن رسیده  قسمت سیزدهم این سریال را می توانید در این صفحه مشاهده کنید که تقریبا می توان گفت میانه‌های داستان رسیده است.

بازیگران شناخته شده در این سریال بازی می کنند آقای پرویز فلاحی پور و عبدالرضا اکبری و شاهد احمدلو و فریبا متخصص و شیوا خسرو مهر و مهدی سلوکی بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

همچنین بببینید: دانلود همه قسمت های سریال آتش سرد

درباره داستان این سریال آمده فرید کاراکتر اصلی این سریال بوده که پدر و مادرش را در یک تصادف از دست میدهد و صاحب نیمی از کارخانه های بزرگ میشود که به او ارث میرسد این در حالی است که محسن تاجیک شوهر عمه فرید قیم قانونی او بوده و متوجه می شود حسابهای کارخانه دستکاری شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *