دانلود کامل قسمت سیزدهم سریال جیران قسمت ۱۳ ویدائو رایگان

دانلود کامل قسمت سیزدهم سریال جیران قسمت ۱۳ ویدائو رایگان

دانلود قسمت سیزدهم سریال جیران قسمت 13 سیزدهم با لینک مستقیم  کیفیت عالی سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی و با درخشش بهرام رادان و پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی  را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت سیزدهم سریال جیران قسمت 13

بعد از چندی انتظار کشیدن، سرانجام قسمت جدید مجموعه جیران، تازه ترین مجموعه حسن فتحی  از شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

دانلود کامل قسمت سیزدهم سریال جیران قسمت ۱۳ ویدائو رایگان

طی گزارشی، با گذشت ۳ سال از مجموعه شهرزاد، ساخته حسن فتحی کارگردان معروف که ایشان را یکی از موفق ترین مجموعه سازان اهل ایرانی می‌دانند، با اثری تازه به شبکه نمایش خانگی برگشته است.

این دفعه هم با یک قصه عاشقانه، روایتگر عشق ناصرالدین شاه قاجار به محبوبترین همسر خود ، جیران.

فهرست بلندبالای ستاره‌های مجموعه از یک سو و سابقه حسن فتحی در زمینه مجموعه سازی از طرفی دیگر توقع ها را از مجموعه جیران بالا برده است و امیدوار هستیم این اثر نیز به موفقیت دیگری در پرونده کاری آقای فتحی مبدل بشود.
کارنامه ای که بعضی از محبوب ترین مجموعه های اهل ایرانی را در خود قرار داده است، که می‌توان به : شب دهم، مدارصفردرجه، میوه ممنوعه و همچنین شهرزاد نیز اشاره نمود.

دانلود با لینک مستقیم

آقای فتحی فیلمنامه ی جیران را با همکاری احسان جوانمرد نویسندگی نموده است، که از آثار پیشین وی می توان مجموعه بانوی عمارت با کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد را نام برد، یک مجموعه تاریخی دیگر در زمان قاجار که در سال ۱۳۹۷ از شبکه سه سیما روی آنتن رفت که توجه بسیاری از مخاطبین را مجذوب خود نمود.

همزمان با منتشر شدن قسمت نخست مجموعه جیران، همایون شجریان که به عنوان خواننده در این پروژه حضور دارد، تیتراژ آخر آن را در فضای مجازی انتشار نمود.
آهنگساز این قطعه را فردین خلعتبری عهده دار می باشد و ترانه آن را امیرحسین احمدیاری سروده.

دیگر بازیگران سریال جیران از جمله:
بهرام رادان،
پریناز ایزدیار،
امیرحسین فتحی،
امیر جعفری،
رویا تیموریان،
مریلا زارعی،
مهدی پاکدل،
رعنا آزادی ور،
ستاره پسیانی،
غزل شاکری،
سمیرا حسن پور،
هومن برق نورد،
مهدی کوشکی،
غلامرضا نیکخواه،
سیاوش چراغی پور،
محمد شیری،
نهال دشتی،
سینا رازانی،
بهنام شرفی و پاشا جمالی نیز هنرمندانی می باشند، که در این مجموعه ایفای نقش نموده اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *