دانلود سریال جزیره قسمت سیزدهم ۱۳ ویدائو

دانلود سریال جزیره قسمت سیزدهم ۱۳ ویدائو

دانلود سریال جزیره قسمت سیزدهم ۱۳ ویدائو را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود سریال جزیره قسمت سیزدهم ۱۳

سریال جزیره یکی از سریال های جذاب شبکه نمایش خانگی بوده که با حضور بسیاری از ستاره‌های سینما و تلویزیون ایران توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد.

دانلود سریال جزیره قسمت سیزدهم ۱۳ ویدائو

حضور بازیگرانی همچون هنگامه قاضیان و میترا حجار و غزل شاکری و محمدرضا فروتن و مینا وحید در این مجموعه باعث شده که به جذابیت داستان سریال حضور امیر مقاره خواننده ماکان بند از دیگر نقاط این مجموعه به شمار می آید.

تا به حال ۱۳ قسمت از این سریال تولید شده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است قسمت سیزدهم سریال جزیره را می توانید در این صفحه از مجله شبونه به صورت قانونی خریداری کرده و تماشا کنید.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰hq

.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

.

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

.

گفتنی است که مجموعه جزیره درباره خبرنگاری به نام زهرا بوده یک خبرنگار بسیار جسور می باشد شکست عشقی خورده و تحقیر شده است درصدد برابری با ارشد شاهنگ از خانواده اصیل است تصمیمات ماجراجویی را میگیرد وارد رابطه تجاری خطرناک و پیچیده خواهد شد و داستان سریال را شکل می‌دهد

ساخت این مجموعه نخستین‌بار در دی ۱۳۹۹ اعلام شد.  تصویربرداری اصلی در اردیبهشت ۱۴۰۰ در جزیرهٔ کیش آغاز شد، و تا تیر همان سال در کیش ادامه داشت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *