باورتان میشود این دخترها فرزندان ایرج طهماسب است و در خارج زندگی میکنند

باورتان میشود این دخترها فرزندان ایرج طهماسب هستند و در خارج زندگی میکنند

ایرج طهماسب با اشتراک گذاشت تصاویری از فرزندان خود نشان داد که دارای دو فرزند دختر است او که این روزها با برنامه مهمونی مهمان خانه های مردم از طریف شبکه نمایش خانگی شده است بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

باورتان میشود این دخترها فرزندان ایرج طهماسب است و در خارج زندگی میکنند

تصاویری از ایرج طهماسب و دخترانش را در ادامه مشاهده میکنید بدون شک همه ما با ایرج طهماسب خاطرات زیادی داریم و با برنامه های کلاه قرمزی او را میشناسیم حالا او با برنامه مهمونی موفق شده گام بزرگی در برنامه سازی و جذب مخاطب بردارد.

دختران ایرج طهماسب ببینید

باورتان میشود این دخترها فرزندان ایرج طهماسب است و در خارج زندگی میکنند باورتان میشود این دخترها فرزندان ایرج طهماسب است و در خارج زندگی میکنند

آقا طهماسب این روزها نیز مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است و صحبت های او در برنامه مهمانی درباره “خواهرمو گرفتن” حسابی جنجال ساز شده است.

ایرج طهماسب در سال 1362 با «مرجان مدرسی» نقاش و گرافیست موفق و سرشناس کشورمان ازدواج کرد. حاصل این پیوند زناشویی دو فرزند دختر با نام های «گلناز» و «یاسمن» می باشد.

ایرج طهماسب به فوتبال علاقه ی زیادی دارد اما خودش ورزشکار نیست، تنها در دوران جوانی عضو تیم کوهنوردی بوده است.

او در میان فعالیت های هنری خود، عروسک گردانی را بیشتر از همه دوست دارد. لازم به ذکر است که ایرج طهماسب به طور مستمر و به همراه خانواده اش، جهت کار و زندگی بین کشورهای کانادا و ایران در حال رفت و آمد می باشد.
بیوگرافی ایرج طهماسب + زندگی خصوصی

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *