فیلم وحشتناک درمان بیماری با عقرب در افغانستان را ببینید

فیلم وحشتناک درمان بیماری با عقرب در افغانستان را ببینید

درمان بیماری با عقرب یکی از عجیب ترین روش های درمانی بوده که در افغانستان توسط یک پزشک به نام محمد شیرزاد انجام میشود که البته طرفداران زیادی هم به دست آورده است چرا که برخیها از این روش درمانی جواب مثبت گرفته اند حالا برخی از اهالی افغانستان برای درمان مقابل مطب این پزشک صف میکشند.

درمان بیماری با عقرب در افغانستان

این پزشک افغانی بیماری هایی همچون صرع و پیسی را با این روش درمان کرده است و معتقد است که سم این خزنده خطرناک بیماری صرع و پیسی را نابود میکند. البته این پزشک سم عقرب ها را گرفته است و فقط برای مقداری که در درمان مهم باشد ننگه داشته است.

فیلم وحشتناک درمان بیماری با عقرب در افغانستان را ببینید

این پزشک بیش از 40 هزار عقرب را پرورش میدهد و به آنها علاقه زیادی دارد چرا که در روش های درمانی اش پاسخ مثبت داده اند.

این پزشک افغان میوید خداوند هیچ موجودی را بی مصرف نافریده است و بدون شک در زمینه های مختلفی قابل استفاده  و مفید هستند.

فیلم وحشتناک درمان بیماری با عقرب در افغانستان را ببینید

عقرب ها موجودات خطرناک و کشنده ای هستند که از خانواده عنکبوتیان هستند. آنها هشت پا دارند و می توان آنها را از طریق جفت پدیپالپ چنگالشان که شبیه پینچر هستند و دم باریک و تکه تکه شده تشخیص داد. این دم اغلب در یک منحنی رو به جلو بر روی پشت عقرب حمل می شود و با نیش ختم می گردد.

همچنین ببینید:

فیلم / حمله عقرب های سمی در هرمزگان و بندرعباس

فیلم وحشتناک درمان بیماری با عقرب در افغانستان را ببینید

خواص نیش عقرب

زهر اکثر عقرب‌های سمی باعث نابودی گلبول‌های قرمز خون می‌شود و در محل گزش نیز تغییر رنگ موضعی و تورم دردناک ایجاد می‌کند در هنگام گزش، حتماً باید توسط پزشک معاینه شده و با تزریق سرم ضدعقرب درمان شود. کودکان و افراد سالمند نیز نسبت به سم عقرب آسیب پذیرتر بوده و نیازمند توجه بیشتری می‌باشند. علاوه بر آسیب به گلبول‌های قرمز، زهر عقرب علائم عصبی نیز ایجاد می‌کند که شامل بی‌قراری، تشنج، راه رفتن نامتعادل، آبریزش از دهان، حساسیت شدید پوست به لمس، انقباضات ماهیچه‌ای، درد شکم و کاهش کارکرد سیستم تنفسی می‌باشد که در اکثر موارد این علائم در عرض ۴۸ ساعت فروکش می‌کنند.

فیلم وحشتناک درمان بیماری با عقرب در افغانستان را ببینید فیلم وحشتناک درمان بیماری با عقرب در افغانستان را ببینید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *