سیامک افسایی بازیگر سریال آنام بر اثر کرونا درگذشت + سوابق هنری

درگذشت سیامک افسایی بازیگر سریال آنام بر اثر کرونا + سوابق هنری

سیامک افسایی بازیگر سریال آنام بر اثر کرونا درگذشت + سوابق هنری سیامک افسایی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

درگذشت سیامک افسایی بازیگر سریال آنام بر اثر کرونا

آقای افسایی از هنرمندان شناخته شده و با سابقه کشورمان بر اثر کرونا دار فانی را وداع گرفت.

سیامک افسایی بازیگر سریال آنام بر اثر کرونا درگذشت + سوابق هنری

سیامک افسایی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سیامک افسایی در این سال، بازیگری در سریال آنام به کارگردانی جواد افشار محسوب می‌شود.

سیامک افسایی یکی از بازیگران برجسته و کارگردانان و نویسندگان سرشناس سینما و تلویزیون ایران بود و  متاسفانه مروز دار فانی را وداع گفت

سیامک افسایی در شهر تبریز به دنیا آمد از مهمترین آثار بازیگری او می توان به سریال آنام اشاره کرد

او در سال ۹۶ در یک دوره پر تلاش توانست در تعدادی از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی بازی کند شاید یکی از مهمترین و شاخص ترین سریال ها سریال آنام به کارگردانی جواد افشار باشد او در ایام شیوع کرونا همچنین نمایش «خرس های پاندا به روایت ساکسفونیست که دوستی در فرانکفورت دارد» را به روی صحنه برد و پس از ابتلا به بیماری کرونا صبح روز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در بیمارستان ۲۹ بهمن درگذشت.

متن پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به شرح زیر است:

«عجب از روزگار تلخی که یک ویروس منحوس اینگونه دردانه‌گزین غم بر غم ما افزون می‌کند. خبر درگذشت هنرمند فرهیخته «سیامک افسایی» بسیار تلخ بود.

سیامک افسایی به معنای واقعی انسان بود و قلبش برای بالندگی هنر تئاتر می‌تپید. او از هر تلاشی برای اعتلای هنر تئاتر به ویژه در شهر تبریز فروگذار نکرد. انسانی دغدغه‌مند که علاوه بر فعالیت‌های درخشان هنری به ارتقاء و اعتلای امکانات و تجهیزات زیرساختی تئاتر در تبریز نیز توجه و حمیّت داشت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *