درگذشت فریده داودی بر اثر کرونا | فریده داودی کیست؟

درگذشت فریده داودی بر اثر کرونا | فریده داوودی کیست؟

درگذشت فریده داودی بر اثر کرونا به همراه جزئیات فوت معاون حوزه‌های علمیه خواهران را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

«فریده داودی» معاون مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بر اثر ابتلای به ویروس کرونا درگذشت.

درگذشت فریده داودی بر اثر کرونا | فریده داودی کیست؟

او در حوزه‌های علمیه خواهران فعالیت داشت که متاسفانه مدتی به دلیل بیماری کرونا در تخت بستری بود و در نهایت در روز پنجشنبه 29 اسفند 98 جان به جان آفرین تسلیم کرد.

لازم به ذکر است محمدرضا ظفرقندی، رئیس سازمان نظام پزشکی ایران اعلام کرد: شمار افراد مبتلا به بیماری کووید-19 قطعاً بیشتر از آماری است که توسط وزرات بهدشت ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «ایسنا»، وی در این زمینه همچنین اظهار داشت:

«بعضی مسئولین اعلام کردند که به پیک این بیماری رسیده‌ایم ولی این گفته صحیح نیست. مطالعات همکاران ما در مورد اپیدمیولوژی نشان می‌دهد ما هنوز در شیب صعودی قرار داریم

”آمار وزارت بهداشت براساس پروتکل‌های WHO و بر اساس آمار ثبت بیماران دارای آزمایش مثبت است. بسیاری بر اساس یافته‌های سی‌تی‌اسکن ریه بستری می‌شوند یا خود را در خانه قرنطینه می‌کنند و عده دیگری هم مورد آزمایش قرار نمی‌گیرند.

مردم و مسئولین بایستی با نگاه جدی و واقعی به ابعاد این موضوع توجه کنند. اگر با شیوه فعلی مسیر را ادامه بدهیم و کنترل و خودکنترلی و ایزوله کردن‌ها بهبود پیدا نکند امکان دارد این بیماری حتی تا آخر اردیبهشت و بیشتر از آن هم ادامه پیدا کند.”

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *