علت درگذشت و فوت آرمان هژیرآزاد فرزند کاظم هژیرآزاد بازیگر زخم کاری +عکس

تاریخ انتشار 8 شهریور 1400 | زمان مطالعه 1 دقیقه

علت درگذشت و فوت آرمان هژیرآزاد فرزند کاظم هژیرآزاد +عکس و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

انتشار تصویر تلخ و تکان‌دهنده از نگاه بهت آلود کاظم هژیرآزاد؛ بازیگر شناخته‌شده تئاتر، سینما و تلویزیون به پیکر پسر ۲۶ساله‌اش که بر اثر کرونا درگذشت در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته است.آرمان هژیرآزاد، فرزندِ کاظم هژیرآزاد، در اثر ابتلاء به بیماری کرونا درگذشت و روز گذشته به خاک سپرده شد.

علت درگذشت و فوت آرمان هژیرآزاد فرزند کاظم هژیرآزاد بازیگر زخم کاری +عکس

علت درگذشت و فوت آرمان هژیرآزاد

آرمان هژیرآزاد پسر کوچک کاظم هژیرآزاد بعد از ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد ولی به دلیل وخامت حالش جانش را از دست داد و درگذشت.

علت درگذشت و فوت آرمان هژیرآزاد فرزند کاظم هژیرآزاد +عکس و بیوگرافی

آقای کاظم هژیرآزاد داری سه فرزند بود که دو پسر و یک دختر داشت که پسر کوچک اش فوت کد.

او سال پایانی دبیرستانش را در تابستان ۱۳۴۸در اموزشگاه بازیگری حضور یافت و موفق شد که این رشته را زیر نظر ستاد مصطفی اسکویی آموزش ببینید و در سال 1366 وارد دنیای بازیگری حرفه ای شود و در فیلم تحفه ها به ایفای نقش بپردازد

او سپس به گروه تئاتر آناهیتا پیوست اما سال ۱۳۶۱ از این گروه جدا شد و به صورت آزاد، با گروه‌های مختلف تهرانی همکاری کرد که این همکاری همچنان ادامه دارد. هژیر آزاد در زمینهٔ نوشتن نیز فعالیت داشته است و یک تک پرده‌ای به نام ” سوسنگرد” – مربوط به جنگ تحمیلی -، یک تک پرده‌ای در مورد پشت صحنه تئاتر، و همچنین یک مجموعه داستان به نام ” کیف ” را به چاپ رسانده است .

علت درگذشت و فوت آرمان هژیرآزاد فرزند کاظم هژیرآزاد +عکس و بیوگرافی

او در مورد نقد تئاتر و مسائل مربوط به صنف تئاتر، نوشته‌های پراکنده‌ای در مطبوعات به چاپ رسانده است. او هم‌اکنون عضوهیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر و همچنین عضو هیئت مدیر ه خانه تئاتر می‌باشد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا