فیلم کامل / پسر پیمان قاسم خانی درگذشت و فوت کرد و عزادار شدند

فیلم کامل / پسر پیمان قاسم خانی درگذشت و فوت کرد و عزادار شدند

فیلم کامل / پسر پیمان قاسم خانی درگذشت و فوت کرد و عزادار شدند

فیلم کامل / پسر پیمان قاسم خانی و همسرش در اسپانیا عزا دار شدند با مرگ گربه خانگی و حیوان خانگی اش که در نوع خود میتواند جالب باشد.

فوت پسر پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی در اینستاگرامش خخبر از فوت گربه خانگی اش داد که با واکنش هایی همراه بود

این روز ها حیوان خانگی در بین برخی از مردمم رایج شده است و وابستگی آنها به این حیوانات بسیار تشدید پیدا میکند تا جایی که این حیوانات را مثل فرزندان خود میدانند و این سبب میشود که با فرا رسیدن عمر کوتاه این حیوانات آسیب روحی و روانی زیادی را متحمل شوند.

پیمان قاسم خانی که خود یک دختر 23 ساله به نام پریا از همسر اولش دارد در اینستاگرامش خبر از فوت گریه اش داد.

آقای قاسم خانی همسر اول بهاره رهنما بازیگر است او از فیلمنامه نویس های قدرتمند و حرفه ای کشورمان میباشد که سریال های پر بیننده زیادی را نویسندگی کرده است جالب است که همسر دوم او یک خانم جوان مستندساز است که اختلاف سنی شان بیش از 20 میباشد.

بعد از شنید خبر ازدواج مجدد همسر اولش بعد از گذشت چند سال او هم ازدواج کرد.

پیمان قاسم‌خانی در ۳۰ دی ۱۳۴۵ در تهران متولد گردید وی فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر ایرانی می باشد. پیمان قاسم‌خانی در دانشکده اهواز در رشته آمار انفورماتیک تحصیل کرد. پیمان قاسم‌خانی از 12 سالگی عاشق سینما شد. او در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و اولین دوره فیلمنامه‌نویسی را در این مرکز زیر نظر سیف‌الله داد گذراند. وی همچنین مدت کوتاهی را در کلاس آموزشی بهرام بیضایی گذارنده است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. اخی الهی خعلی قشنگه شبیه گربه طلایی خودم جی سی بود که ابان مضخرف پارسال رفت روحش شاد یادش گرامی پیمان قاسم خانی خعلی مهربان است گربه ها را به کلینیک می برد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *