مهناز افشار الان کجاست و چکار میکند دستمزد مهناز افشار چقدر است

مهناز افشار الان کجاست و چکار میکند دستمزد مهناز افشار چقدر است

مهناز افشار الان کجاست و چکار میکند دستمزد مهناز افشار چقدر است

مهناز افشار الان کجاست و چکار میکند دستمزد مهناز افشار چقدر استبازیگر سابق سینما که در چند سال اخیر از ایران مهاجرت کرده است.

مهناز افشار الان کجاست

گفته میشود در انگلیس زندگی میکند او مدتی به عنوان داور مسابقه پرشین گات تلنت فعالیت میکرد اما این روزها دیگر خبری از او نیست.

مهناز افشار که از همسرش طلاق گرفته بود گفته میشود که مجددا به یکدیگر رجوع کرده اند.

دلیل طلاق مهناز افشار

مدتی همسر مهناز افشار به دلیل اتهام واردات شیر خشک فاسد به کشور به زندان رفته بود و مهناز افشار نیز نمیتوانست از کشور خارج شود گویا دلیل طلاق آنها این موضوع بوده که این بازیگر بتواند از ایران خارج شود و حالا که همسرش آزاد شده است  در انگلیس با هم زندگی میکنند.

همچنین ببینید

فیلم / الناز شاکردوست و مهناز افشار در اسپانیا و حمله سحر قریشی به آنها

حاصل ازدواج آنها یک فرزند دختر میباشد.

مهناز افشار الان کجاست و چکار میکند دستمزد مهناز افشار چقدر است

دستمزد مهناز افشار چقدر است

دستمزد مهناز افشار برای حضور در مسابقه استعدادیابی شبکه mbc persia یک میلیون یورو است.

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ است . مهناز افشار دیپلمه تجربی و فارغ التحصیل موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین می باشد. مهناز افشار در یک خانواده پنج نفر بدنیا آمد و ته تغاری خانواده است، دو برادر بزرگتر از خود دارد. مهناز افشار در چند وقت اخیر با ازدواج و کار های جنجالی حسابی حاشیه ساز شد و با فعالیت در اینستاگرام برای خود دردسر های زیادی درست کرد.مهناز افشار با انتشار یک پست از خودش در کنار شوهر سابقش یاسین رامین خبر ازدواج مجددشان را اعلام کرد.دستمزد مهناز افشار برای حضور در مسابقه استعدادیابی شبکه mbc persia یک میلیون یورو است. این بازیگر یک میلیون یورو برای حضور به عنوان داور این مسابقه دریافت کرده، دستمزدی که معادل بازی در حدود ۱۴ فیلم سینمایی است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. این موجود احمق اصلا قابل دیدن نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *