الناز شاکردوست مهناز افشار در اسپانیا و حمله سحر قریشی به آنها +عکس

فیلم / الناز شاکردوست و مهناز افشار در اسپانیا و حمله سحر قریشی به آنها

الناز شاکردوست مهناز افشار در اسپانیا و حمله سحر قریشی به آنها +عکس

الناز شاکردوست و مهناز افشار در جشنواره فیلم اسپانیا با یکدیگر ملاقات داشتند که گویا دیدار انها بدون حاشیه نبوده است.

ماجرای الناز شاکردوست مهناز افشار در اسپانیا

خانم شاکردوست و مهناز افشار در جشنواره فیلم اسپانیا با هم دیدار کردند که با واکنش تند سحر قریشی همراه بود.

سحری قریشی نیز که دیگر جایی در سینمای ایران ندارد مهناز افشار را مورد حمله قرار داد و به او توهین و اهانت کرد.

مهناز افشار که از سینما ایران کنار رفته است سعی دارد در خارج از کشور فعالیت هنری خود را ادامه دهد او بعد از مهاجرت مدتی چشم به بازگش به ایران داشت و برای همین منظور سعی میکرد حجاب خود را حفظ کند اما بعد از مدتی متوجه شد دیگر جایش در سینمای ایران خالی نیست و به همین دلیل اقدام به کشف حجاب کرد.

البناز شاکردوست بازیگر ستاره سینمای ایران میباشد او را میتوان به عنوان کم حاشیه ترین بازیگر ایرانی دانست که اصلا دوست ندارد وارد حاشیه شود.

با اینکه خانم شاکردوست در شبکه های اجتماعی دارای فالوئر های زیادی است اما هیگاه ندیده ایم درباره مسائل اجتماعی یا سایسی استوری یا پست بگذارد و همیشه سعی میکند سرش به کارش باشد برای همین امر است که همچنان به عنوان ستاره اول سینما ایران شناخته میشود.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

فیلم گلزنی الناز شاکردوست در تیم فوتسال بانوان
الناز شاکردوست عاشق احمد مسعود شد
معجون الناز شاکردوست چندش و بدمزه (فیلم)

مهناز افشاری سال گذشته با انتشار یک استوری، جدایی خودرا پس از چند سال از یاسین رامین، همسر مشهور خود، رسانه اي کرد. اکنون وی با دخترش لیانا، در بيرون از کشور بـه سر میبرد و با نمایش حضور در برنامه استعدادیابی برنامه پرشین گات تلنت کـه توسط شبکه تلویزیونی ام بی سی پرشیا در استکهلم سوئد ساخته می‌شود، احتمال بازگشت او بـه کشور و ادامه فعالیت در سینما و تئاتر ایران، در هاله اي از ابهام قرار دارد.

حضور مهناز افشار در صندلی داوران این مسابقه درکنار ابی و آرش و نازنین نور از مجریان شبکه هاي لس آنجلسی، بازتاب هایي در رسانه هاي صبح شنبه ایران داشت و همان‌ گونه ادامه دارد.بـه گزارش پارس ناز مهناز افشار در ویدیوی جنجالی منتشر شده چند روز اخیر، درکنار دو خواننده لس آنجلسی قرار گرفته و بنظر می‌رسد کـه جای گزین صدف طاهریان، مدل ایرانی مقیم بيرون از کشور شده اسـت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *