عکس بچه های بامزه و خنده دار

زایمان لاکچری با هزینه میلیاردی +عکس و فیلم

عکس بچه های بامزه و خنده دار

ماجرای زایمان لاکچری با هزینه میلیاردی

طی چند روز اخیر که کولاک و بوران کوهرنگ را در برگرفت، نوزاد «سرآقاسیدی» با تلاش نیروهای امدادی در شرایط سخت به دنیا آمد که به نام «دختر برفی» شهرت یافت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، طی روزهای اخیر با توجه به بارش برف و افزایش سرعت باد کولاک و بوران کوهرنگ را در برگرفت و مسیر ۱۵۰ روستا و سه گردنه مهم در این شهرستان مسدود شد.

در این زمان مادر ۲۸ ساله سرآقا سیدی درد زایمانش آغاز شد که تیم‌های امدادی و پزشکی با تلاش راهداران، خود را برای کمک به این مادر باردار به منطقه رساندند.

با توجه به بوران شدید و عدم امکان پرواز بالگرد هلال احمر در چهارمحال و بختیاری، یک فروند بالگرد از لرستان به منطقه اعزام شد.

مادر باردار با تلاش چند ساعته به بیمارستان لرستان منتقل و نوزاد دختر که فرزند پنجم این مادر است به دنیا آمد که به عنوان «دختر برفی» شهرت یافت.

این زایمان بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای دولت هزینه در بر داشته است.

دنیا جهانبخت یکی از چهره‌های جنجالی فضای مجازی روز گذشته در لندن زایمان کرد و با هزینه یک و نیم میلیارد تومان برای زایمان رکوردی زده است.

 

دنیا جهانبخت که مدتی باردار بود در نهایت تصمیم گرفت که در لندن فرزندش را به دنیا بیاورد تا بتواند اقامت این کشور را برای فرزندش بگیرد.

زایمان این دختر جوان جنجال فراوانی را در فضای مجازی به وجود آورده است.

همچنان باید جهانبخش سعی دارد که این ماجرا را مخفی نگه دارد و فرزند پسرش را به دنیا آورد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *