ماجرای قطع حقوق دکتر مجتبی مجتهدی دانشگاه تهران +بیوگرافی

ماجرای قطع حقوق دکتر مجتبی مجتهدی دانشگاه تهران +بیوگرافی

دکتر مجتبی مجتهدی کیست بیوگرافی دکتر مجتبی مجتهدی دانشگاه تهران همراه با سوابق او را در ادامه ببینید.

بیوگرافی دکتر مجتبی مجتهدی

دکتر مجتبی مجتهدی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران بوده که چند سالیست در این دانشگاه فعالیت دارد.

ماجرای قطع حقوق

معصومه ملک; مدیرکل دفتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان بین الملل دانشگاه تهران در پاسخ به آنچه در فضای مجازی تحت عنوان «مخالفت با سفر مأموریت پژوهشی دکتر مجتبی مجتهدی به بلژیک» منتشر شد، گفت: در ۲۵ شهریور ۱۳۰۱ توسط دانشکده علوم دانشگاه تهران با توجه به درخواست اعزام دکتر مجتبی مجتهدی از اعضای هیات علمی این مدارس به دانشگاه گنت بلژیک (از اول دی 1401 تا 31 خرداد 1402)، درخواستی وجود داشت. مکاتبه با معاون بین الملل دانشگاه.

به گزارش ایسنا؛ وی افزود: موضوع این درخواست در جلسه شورای بین‌الملل دانشگاه تهران در تاریخ 25 مهر 1401 مطرح شد، اما مراحل اداری مربوط به مأموریت این عضو هیئت علمی تکمیل نشد و حکم مأموریت برای وی صادر نشد. بنابراین خروج او از کشور تخلف است.

همچنین ببینید:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران؛ وحید نیکنام رئیس دانشکده علوم دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه تهران با بیان اینکه درست است که مصوبه شورای بین الملل در حوزه مأموریت پژوهشی دکتر مجتهدی اخذ شده است، اظهار داشت: این موضوع در حال انجام است. اما بر خلاف قوانین حاکم برای مأموریت های بلندمدت اعضای هیأت علمی، بدون طی مراحل اداری و بدون صدور حکم مأموریت، محل خدمت و کشور را ترک کرد. بنابراین بر اساس ضوابط و مقررات آموزش عالی چاره ای جز اجرای قانون قطع حقوق آنان نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. کجا رفته خودش به خودش ماموریت داده . شده شطرنج باز
    خانم که همه کارش را انجام داده
    رفته قزاقستان حالا رد خور نداره
    میره اسپانیا حتما اقامت می گیره خانه هم که داره حالا شد اپوزیسیون مثل فرخنژاد مثل علی کریمی ویزای امریکای خانوادگی درست شد بیچاره ما مردم عادی همیشه بدهکاریم به
    خواص و سلیلبربتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *