دیدار الهام چرخنده و رهبر انقلاب را ببینید +عکس و فیلم دیدار با رهبری

دیدار الهام چرخنده و رهبر انقلاب را ببینید رهبر انقلاب به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) به جمعی از زنان دیدار کرد که خانم الهام چرخنده بازیگر سرشناس نیز در میان آنها دیده میشد.

دیدار الهام چرخنده و رهبر انقلاب را ببینید

دیدار الهام چرخنده و رهبر انقلاب را ببینید +عکس و فیلم دیدار با رهبری

الهام چرخنده از بازیگران جنجالی کشورمان میباشد که مدتی در شبکه های ماهواره ای به عنوان مجری فعالیت داشت و به یکباره تصمیم گرفت که محجبه شود و در سالهای اخیر فعالیت های زیادی در زمینه حجاب انجام داده که مورد توجه قرار گرفته است.

در بیوگرافی الهام چرخنده آمده است که او متولد ۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان است. اصالتا بختیاری و از طایفه هفت لنگ بوده و دانشجوی انصرافی معماری و بعد ها در رشته طراحی و نقاشی در اصفهان تحصیل کرد.

زندگی شخصی

او و همسر دومش (فرشید نوابی) در دهه 1380 مجری برنامه «ستاره مهاجر» در شبکه ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک آمریکن آیدل بوده است. ایشان به همراه همسرش عهده دار اجرای یک شوی استعدادیابی در حوزه موسیقی را در شبکه ماهواره ای مهاجر (انگلستان) بودند. این زوج به مدت 8 سال در خارج از کشور با شرایط آزاد مشغول کار بودند. ایشان خود نیز در بحبوحه زندگی در خارج از کشور یک آلبوم با صدای خود نیز ضبط و منتشر کرد.

دیدار الهام چرخنده و رهبر انقلاب را ببینید +عکس و فیلم

الهام چرخنده در شهریور ماه ۱۳۹۶ ازدواج سوم خود با یک روحانی به نام سید محمد درویشی را رسانه ای کرد. این هنرمند از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق است.

الهام چرخنده در مهدیه تهران، قاری قرآن بود و به مدت چند سال رشته والیبال را در عرصه ملی ادامه داده است. او سالها در بسیج مساجد نقاشی را تدریس می کرد.

همچنین ببینید:

⚡️فیلم / چهره جدید الهام چرخنده بعد از کاهش وزن و لاغری عجیب

⚡️الهام چرخنده خدا ازتون نگذره شکایت میکنم

⚡️فیلم کامل / گلشیفته فراهانی اشک الهام چرخنده را دراورد

⚡️دابسمش سلام فرمانده الهام چرخنده (فیلم کامل)

چرخنده ، پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر اقامت وی در کشور عراق گفت: بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می‌کنم و این روز‌ها که بنا به شرایط بیماری کرونا امکان سفر چندان برای مردم فراهم نیست نائب‌الزیاره تمامی ایرانیان در کربلای عزیز هستم.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *