رابطه ریحانه پارسا و پسر سفیر ایران حقیقت دارد؟ عکس

رابطه ریحانه پارسا و پسر سفیر ایران حقیقت دارد؟ عکس

رابطه ریحانه پارسا و پسر سفیر ایران حقیقت دارد؟ عکس و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

رابطه ریحانه پارسا و پسر سفیر ایران

امین فردین یکی از خبرنگاران از رابطه ریحانه پارسا و امیرمحسن مرادیان خبر داد که البته ما این خبر را تایید یا تکذیب نمیکنیم

استناد آقای امین فردین درباره رابطه این دو نفر صرفا به خاطر فالو کردن پیج اینستاگرام یکدیگر بوده است که البته این را نمیتوان به عنوان رابطه بین آنها دانست .

رابطه ریحانه پارسا و پسر سفیر ایران حقیقت دارد؟ عکس

البته ریحانه پارسا در سالهای اخیر حسابی حاشیه ساز بوده و با رفتارها و تصمیماتی که میگیرد خود را تیتر اول رسانه های کشور قرار میدهد.

ریحانه پارسا متولد 1378 در تهران اسـت. او سال 1394 از هنرستان سوره دیپلم تئاتر گرفت البته بـه جز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد. او در گفت‌وگو‌اي درباره شهرتی کـه بـه دست آورده، گفته اسـت: آن قدر بلند پرواز بودم کـه می دانستم یک روزی موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

همچنین ببینید: مهاجرت ریحانه پارسا صحت دارد (عکس و فیلم)

شروع بازیگری : حضور او در تلویزیون با بازی در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی که رمضان 97 پخش میگردد اتفاق افتاد . وی در این سریال یکی از نقش های اصلی این مجموعه دختری به نام لیلا را ایفا می نماید که نقش مقابل او را سینا مهراد که او هم از بازیگران تازه کار است ایفا می نماید.

ماجرای طلاق

ریحانه پارسا بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون، با پاک کردن پست‌های مشترکش با مهدی کوشکی در اینستاگرام خود به شایعه طلاقش دامن زد. او اکنون با انتشار ویدیویی جدید به گونه‌ای این شایعه را تأیید کرد و گفت: «خیلی ممنونم که نگران حالم بودید. امیدوارم آقای کوشکی هرجا هستند خوب باشند».

همچنین ببینید: بیوگرافی امیرمحسن مرادیان همسر آناشید حسینی

ماجرا از این قرار است که مدتی قبل ریحانه پارسا در توییتی از مردان خواست تا حق طلاق را به همسران خود ندهند، او در توییت خود چنین نوشت: «حق طلاق می‌دید زن هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟». در پی انتشار این اظهارنظر جنجالی، مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا نیز دریک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که: «به قول قدیمی‌ها، زن باید بالباس سفید بیاد خونه‌ی شوهر و با کفن سفیدم از خونه‌ی شوهر بره».

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *