فیلم کامل رقص سام درخشانی با زن و دختر معلول جسمی

فیلم کامل رقص سام درخشانی با زن و دختر معلول جسمی

فیلم کامل رقص سام درخشانی با زن و دختر معلول که در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است را در این صفحه مشاهده نمایید.

فیلم کامل رقص سام درخشانی با زن و دختر معلول جسمی

فیلم کامل رقص سام درخشانی با زن و دختر معلول

سام درخشانی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون در اقدامی زیبا در یک مرکز نگهداری معلولین به درخواست یکی از زنان معلول به حرکات موزون پرداخت که مورد تحسین قرار گرفت.

سام درخشانی در این باره میگوید که یک خانم معلولی گفت میخواهم با عشقم برقصم و از او پرسیدند عشقت کیست پاسخ داد سام درخشانی و او هم برای شادی دل این خانم با او شروع به رقصیدن کرد.

سام درخشانی بازیگر شناخته شده کشورمان در سالهای گذشته بسیار پرکار بوده که موفق شده محبوبیت زیادی را در بین مردم به دست اورد.

سام درخشانی در 31 تیر ماه 1354 در تهران به دنیا آمد. او در یک خانواده 5 نفره بزرگ شد. سام فرزند اول خانواده است. پانته آ و شهریار خواهر و برادر کوچکتر او هستند. خانواده درخشانی در خیابان ولیعصر تهران ساکن بودند و کودکی سام در این منطقه گذشت.

✅ همچنین ببینید فیلم کامل رقص جلف سام درخشانی برای سال نو میلادی

مادرش می گوید : سام حتي در دوران بچگی اش هم هيچ شيطنت و آزاری برای ما نداشت باورتان نشود اما این عین واقعیت است پسرم بی‌ دردسر بود از همان بچگي دوست داشت بازيگر شود آنقدر به اين رويايش فكر كرد تا سرانجام به آن رسيد.

دیپلم رشته علوم تجربی می باشد همچنین در رشته تئاتر یکی دو ترم تحصیل کرده و از این رشته انصراف داده است و بازیگری را به صورت خصوصی زیر نظر استاد سمندریان آموخته است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *