فیلم کامل / رقص طناز طباطبایی با حرکات زشت آیا ممنوع الکار میشود؟

فیلم کامل / رقص طناز طباطبایی با حرکات زشت آیا ممنوع الکار میشود؟

فیلم کامل / رقص طناز طباطبایی با حرکات زشت آیا ممنوع الکار میشود؟

فیلم کامل رقص طناز طباطبایی در ماشین حین رانندگی را ببینید آیا او ممنوع الکار خواهد شد؟ ماجرای حرکات موزون طناز طباطبایی را در ادامه ببینید.

فیلم کامل رقص طناز طباطبایی

طناز طباطبایی بازیگر معروف کشورمان همیشه در فضای مجازی مورد توجه قرار می‌گیرد و به همین دلیل ویدیو ها و تصاویری از او با عناوین مختلف به اشتراک گذاشته می شود حالا ویدیویی از خانم طناز طباطبایی در فضای مجازی منتشر شده که در حال انجام حرکات موزون حین رانندگی است.

طناز طباطبایی بازیگر پرطرفدار کشورمان می باشد که تا بحال فیلمها و سریالهای مهمی را بازی کرده است.

او را می توان به عنوان یکی از هنرمندان پرکار سینما نام برد.

طناز طباطبایی در اینستاگرام دنبال کننده های زیادی دارد و همین امر نشان‌دهنده محبوبیت او در بین مخاطبان شبکه های اجتماعی می باشد.

همچنین ببینید:

طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران بوده و با سریال ذبیح به کارگردانی عباس مرادیان اولین گام خود را در عرصه بازیگری برداشت سپس در سال ۱۳۸۰ در سریال جوانی به کارگردانی سعید سلطانی بازی کرد سریالی که از شبکه سه سیما بر روی آنتن رفت.

در سال ۱۳۸۳ خانم طناز طباطبایی تجربه بازی در سینما را به دست آورد و در فیلم سینمایی دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی بازی کرد.

خانم طباطبایی در فیلم های چهار انگشتی و جعبه موسیقی و پسر تهرانی در دهه ۸۰ سال های بسیار پر کاری را پشت سر گذاشت و همچنین در دهه ۹۰ با بازی در فیلم های آرایش غلیظ و مرگ ماهی و ویلایی ها و شنای پروانه موفق شد به عنوان یکی از بازیگران پرکار کشور لقب بگیرد او برای بازی در فیلم سینمایی شنای پروانه سیمرغ بلورین جشنواره فجر را از آن خود کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *