حواشی کامل مراسم چهلم مهسا امینی در سقز + جنجال ها

مرگ مهسا امینی جنجال شد علت فوت مهسا امینی چه بود؟

مرگ مهسا امینی جنجال شد کار زشت اقوام مهسا امینی

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز که روز شنبه پنجم آذرماه در ستاد فرماندهی انتظامی البرز برگزار شد، با اشاره به هفته بسیج گفت: تا زمانی که بسیج هست به این نظام آسیبی وارد نمی‌شود. بسیجی یعنی کسی که در هر جایی که کار می‌کند، کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهد؛ با فساد مبارزه می‌کند، دست رانتخواران را قطع می‌کند و در اداره و سازمان و هر کجا که هست برای جوانان ایجاد امید می‌کند.

حواشی کامل مراسم چهلم مهسا امینی در سقز + جنجال ها

وی ادامه داد: امروز اگر تاریکی و سیاهی وجود دارد نشأت گرفته از هجمه‌های دشمن است که نیروهای نفوذی آن متأسفانه در نظام نفوذ کرده‌اند و در عرصه‌های مختلف افرادی مسئولیت گرفتند که نصیحت‌های پیر خردمند نظام را نشنیدند.

 

وی با بیان اینکه دشمن با شبیخون و ناتوی فرهنگی به دنبال ایجاد گسست بین نسل‌هاست گفت: قبلاً زمانی که شکافی بین نسل دوم و سوم با نسل اول انقلاب احساس می‌شد این نیروهای بسیج بودند که با تشییع پیکر شهدای مفقودالاثر در شهرهای کشور بین جوانان امروز و جوانان دوران جنگ ارتباط برقرار می‌کردند و جوانانی که انقلاب و جنگ را ندیده بودند همین استخوان بازگشته از سفر با او صحبت می‌کرد و نتیجه عملی آن را در حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق دیدید جوانانی که دو هزار کیلومتر آن طرف تر به استقبال دشمن می رفتند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه گفت: افسوس که به بهانه کرونا دو سال برنامه‌های معنوی و بیدارگر نسل جوان را تعطیل کردند و به بهانه کرونا که معلوم نشد چگونه درست شد چه بلایی بر سر مردم جهان آوردند.

 

مرگ مهسا امینی جنجال شد

روز گذشته رسانه های ضدانقلابی اقدام به انتشار فیلمی از رقصیدن خانوادگی مهسا امینی کردند که این شبکه مدعی شد برخی از اقوام این دختر ویدیو را برای آنها ارسال کرده است.

مرگ مهسا امینی که در جنجال و حواشی زیادی را به راه انداخت حالا بعد از مدتی جنجالها فروکش کرده است اما شبکه های معاند سعی دارند با انتشار ویدیوهای جدید از این دختر اتش اعتراضات خاموش نشود و برای همین منظور ویدیوهای جدیدی حتی خصوصی این دختر را منتشر میکنند.

شبکه های معاند سعی کردند که مصاحبه هایی را با خانواده مهسا امینی نیز منتشر کنند تا از مرگ این دختر به نفع خود بهرمند شوند که البته خانواده مهسا امینی از مصاحبه با آنها امتناع کرده اند.

به هرحال انتشار تصاویر و ویدیوهایی خصوصی از مهسا امینی که دیگر در قید حیات نیست کار بسیار زشتی از سوی شبکه های ضدانقلابی بود که از این جهت با احساسات مردم بازی کنند.

دختر جوان اهل سقز که برای تفریح به همراه خانواده‌اش به تهران سفر کرده بود و با آنکه حجاب متعارفی داشته اما توسط گشت ارشاد بازداشت شد و پیکر نیمه جانش را در بیمارستان تحویل پدر و مادرش دادند. در این مدت خشم افکار عمومی بخاطر شبهاتی که درباره چرایی فوت او مطرح است، منجر به سلسله اعتراضاتی در شهرهای مختلف کشور شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *