رقم قرارداد رونالدو به النصر عربستان لو رفت سالی 75 میلیون دلار پول بی زبان

رقم قرارداد کریستیانو رونالدو به النصر عربستان لو رفت سالی 75 میلیون دلار پول بی زبان برای حضور کریستیانو رونالدو به تیم النصر عربستان را در ادامه بخوانید.

رقم قرارداد رونالدو به النصر عربستان لو رفت سالی 75 میلیون دلار پول بی زبان

رقم قرارداد کریستیانو رونالدو به النصر

النصر عربستان با مبلغ نجومی 500 میلیون یورو به رونالدو این فوق ستاره را به خدمت گرفت تا او تجربه بازی در لیگ عربستان  را در روزهای پایان فوتبالش تجربه کند.

سایت گل نوشت: پس از هفته ها گمانه زنی، تجربه کوتاه مدت رونالدو به عنوان بازیکن آزاد به پایان رسیده است. پس از قطع روابط با یونایتد در ماه نوامبر، CBS Sports گزارش داد که این ملی پوش پرتغالی با شرایط پیوستن به النصر عربستان موافقت کرده است. گفته می شود این بازیکن بعدازظهر جمعه قلم روی کاغذ گذاشت و باشگاه قرار است پس از بازی روز شنبه مقابل الخلیج به طور رسمی قراردادش را اعلام کند.

همچنین ببینید:

سالانه 75 میلیون دلار

گمان می رود قسمت اول این تست ها قبلا انجام شده و مرحله دوم هفته آینده برگزار می شود. علیرغم اینکه اولین بار در پایان ماه نوامبر انتقال به النصر گزارش شد، CBS Sports فاش کرد که تاخیر در اعلام این خبر پس از آن صورت گرفت که این هفته هیچ درخواست جدی دیگری از اروپا و فراتر از آن ارائه نشد و بدین ترتیب پایان دوران حرفه ای رونالدو در سطح بالا را رقم زد. .

رقم قرارداد رونالدو به النصر عربستان لو رفت سالی 75 میلیون دلار پول بی زبان

در حالی که به نظر می رسد رویاهای این بازیکن 37 ساله برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسیده است، این مهاجم دستمزد خوبی دریافت می کند و می تواند قدرت قابل توجهی را در باشگاه جدید خود به دست آورد. رونالدو قرار است سالانه 75 میلیون دلار (61.1 میلیون پوند) در النصر به دست بیاورد.

امکانات فوق لاکچری رونالدو در عربستان

کریستیانو رونالدو ستاره سابق منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس شب گذشته با قراردادی 200 میلیون یورویی به تیم النصر پیوست و رسانه های داخلی شروع به گزارش کردند.

به گزارش رسانه های سعودی، رونالدو صاحب پنج خودروی شخصی در عربستان سعودی، یک قصر در ریاض که یک تیم امنیتی کامل، یک فروشگاه خصوصی در داخل کاخ، یک سوپرمارکت، یک پارک تفریحی، یک استخر، دو زمین فوتبال را در خود جای داده است. دارای یک زمین بسکتبال، یک سالن بولینگ و بیلیارد، دو سالن بدنسازی و سه رستوران.

تیم النصر در جدول رده بندی لیگ عربستان با دو امتیاز اختلاف نسبت به الشباب در رتبه دوم قرار دارد و باید دید رونالدو چگونه تجربه جدید خود را آغاز خواهد کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *