فیلم رژه طالبان با دبه های زرد آب آیا توهین به ایران است؟

فیلم رژه طالبان با دبه های زرد آب آیا توهین به ایران است؟

فیلم رژه طالبان با دبه های زرد آب آیا توهین به ایران است؟

برخی از نیروهای طالبان رژه ای با موتور سیکلت و دبه های زرد رنگ انجام دادند که برخی از کاربران شبکه های اجتماعی معتقد هستند این اقدام آنها توهین به ایران بوده و تمسخر حقابه ایران بوده است!

فیلم رژه طالبان با دبه های زرد آب

البته هنوز درباره علت و نیت دقیق رژه با دبه های زرد رنگ آب توسط طالبان مشخص نیست و برخی از کاربران افغان نیز معتقد هستند این دبه های زرد رنگ ربطی به ایران ندارد و منظور از این دبه ها اشاره به اقدامات انتحاری انهاست چرا که طالبان برای عملیات های انتحاری از این دبه های زرد رنگ استفاده میکند.

به هر حال حساسیت های مردم ایران به تحرکات و اقدامات نیرهای طالبان بسیار زیاد شده است و به شدت از رفتارهای تویهن آمیز انها گلایمند هستند.

همچنین ببینید»

فیلم کامل توهین و تمسخر طالبان به رئیسی

عبدالحمید خراسانی ناصر بدری (طالبان) دهانش را گِل گرفتند

پاسخ زشت وزیر امور خارجه طالبان به امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران

طالبان در روزهای اخیر رفتارهای بسیار زشتی در موضوع با حقابه ایران از رودخاه هیرمند نشان داده است.

سال ۱۲۳۵ طبق عهدنامه پاریس، هرات از خاک ایران جدا شد و از آن تاریخ، کشور ایران کماکان با دولت افغانستان اختلافاتی داشته است که بخشی از آن‌ها اختلافات مرزی و زمینی و بخش مهم آن اختلافاتی درمورد آب بوده است. نکته مهم و ناراحت‌کننده این است که علیرغم قدرت بیشتری که همیشه در طول تاریخ ایران نسبت به افغانستان داشته و در دیپلماسی آب نیز برتر بوده دولت افغانستان نسبت به آب هیرمند که در همان عهدنامه اولیه نیز قرار شده بود حقوق ملت ایران و جغرافیای این سرزمین نسبت به هیرمند و حقابه هامون رعایت کند، رعایت نکرده است

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *