عاشق شدن ریحانه پارسا در سریال پدر

سکانس خنده دار ریحانه پارسا و پژمان جمشیدی

عاشق شدن ریحانه پارسا در سریال پدر

ریحانه پارسا بازیگر جنجالی کشورمان که همیشه با کارهای عجیب و غریب مورد توجه رسانه ها قرار میگرد این روزها نیز در راس خبرها امده است حواشی پیرامون این بازیگر همچنان ادامه دارد و خبرهایی راجب مهاجرت اش به خارج از کشور توسط سام درخشانی منتشر شد.

هرچند که خانم پارسا خبر رفتن اش را تکذیب کرده اما همچنان برای او شایعاتی وجود دارد که از ایران رفته است و برخی ها معتقدند که او کشف حجاب کرده است.

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا که در سریال پدر که در ماه رمضان به روی آنتن آمد نظر افراد زیادی را به خود جلب کرد. وی متولد 1372 است و 25 سال سن دارد. تحصیلاتش در دانشگاه در رشته تئاتر بوده و لازم به ذکر است که در عکاسی هم تبحر دارد.

 

نقش لیلا در مقابل سینا مهرداد در سریال پدر نخستین کار حرفه ای ریحانه پارسا بوده و همانطور که ایشان در مصاحبه هایشان فرمودند از میان 250 نفر ایشان نظر دیگران را توانستند برانگیزند و از این موضوع بسیار خرسندند.

چند ماه بعد از ازدواجشان همه عکس های دو نفره و عاشقانه شان از صفحه اینستاگرام هر دو بازیگر حذف شدند. و بعد از چند ساعت ریحانه پارسا ویدیویی در صفحه مجازی خود منتشر کرده و بدون این که واکنشی نسبت به این خبر داشته باشد با تشکر از مردم اعلام کرده که حالش خوب است. او همچنین در انتهای این ویدئو گفته: امیدوارم آقای کوشکی در هر کجا که هستند سلامت باشند. که خبر از طلاق و جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا دارد .

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *