فیلم زایمان نیوشا ضیغمی لو رفت آبرو ریزی در بیمارستان

فیلم زایمان نیوشا ضیغمی لو رفت آبرو ریزی در بیمارستان

فیلم زایمان نیوشا ضیغمی لو رفت آبرو ریزی در بیمارستان که جنجال زیادی را به راه انداخته است نیوشا ضیغمی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که چندی پیش زایمان کرده است تصاویری از زایمان او در فضای مجازی منتشر شده که حواشی را به همراه داشت.

فیلم زایمان نیوشا ضیغمی لو رفت آبرو ریزی در بیمارستان

زایمان نیوشا ضیغمی لو رفت

نیوشا ضیغمی از بازیگران پرطرفدار کشورمان میباشد که چند هفته پیش سریال جدیدش به نام بی نشان از شبکه سه پخش میشد و بازی و گریم او توجه مردم را به خود جلب کرده بود.

او سالهای زیادیست در عرصه بازیگری حرفه ای فعالیت میکند و همیشه سعی کرده به دور از حاشیه به فعالیت بپردازد.

نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر ماه 1359 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است، حالا یک بازیگر صاحب نام است و همسرش از تاجران نقره می باشد.

همچنین ببینید:

عکس جدید نیوشا ضیغمی با اضافه وزن و چاقی عجیب
طلاق نیوشا ضیغمی و ماجرای جدایی از همسرش
مادر همسر نیوشا ضیغمی کیست +عکس و علت درگذشت

او به همراه همسرش به حج سفر کردند وی درباره سفرش چنین تصریح کرد: «نکته ای که برای من بسیار جالب بود این که خانه خدا شبیه به هیچ جایی از دنیا نیست من روز اولی که وارد مکه شدم در شوک بودم، مانند یک قیامت واقعی است ولی شما زنده آن را تجربه می کنید، شاید شنیده باشید که در قیامت هیچ کس به فکر کسی نیست و مادر بچه اش را نمی شناسد. همه از کنار هم رد می شوند و هم را نمی بینند وهمه یکسان هستند. خانه خدا واقعا مانند قیامت است همه یکسان لباس می پوشند و هیچ تفاوتی ندارند و همه افراد به خدای واحد فکر می کنند.»

فیلم زایمان نیوشا ضیغمی لو رفت آبرو ریزی در بیمارستان

روشا خواهر کوچکتر نیوشا ضیغمی است که متولد 29 دی ماه 1369 است. روشا ضیغمی هم به مانند خواهرش به فعالیت در حوزه هنر علاقه دارد و با وجود تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی کار هنری را با گرافیک آغاز کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *