عکس جدید نیوشا ضیغمی با اضافه وزن و چاقی عجیب

عکس جدید نیوشا ضیغمی با اضافه وزن و چاقی عجیب که توجه کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

عکس جدید نیوشا ضیغمی با اضافه وزن و چاقی عجیب

عکس جدید نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح کشورمان با اضافه وزن عجیب خود مورد توجه قرار گرفته است این در حالیست که او در پیج اینستاگرام خود همیشه از تناسب اندام و رژیم های سالم غذایی سخن میگفت حالا او با اضافه وزن بالا دیده میشود که نشان دهنده عدم ورزش این بازیگر است.

خانم ضیغمی از هنرپیشه های باسابقه کشورمان میباشد که سالهای زیادیست در عرصه بازیگری حضوری فعال دارد.

او در رشته روانشناس تحصیل کرده است اما به دلیل علاقه بسیار زیادش به بازیگری در سال 1382 توسط مسعود جعفری جوزانی به بازیگری حرفه ای دعوت شد و در سریال در چشم باد به ایفای نقش پرداخت.

عکس جدید نیوشا ضیغمی با اضافه وزن و چاقی عجیب

او میگوید وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

طلاق نیوشا ضیغمی و ماجرای جدایی از همسرش
مادر همسر نیوشا ضیغمی کیست +عکس و علت درگذشت
عکس های نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی با آرش پولادخان تاجره نقره ازدواج کرده است. آقای پولاد خان تاجر نقره بوده و برای رسیدن به نیوشا با یک برنامه از قبل طراحی شده بعنوان سرمایه گذار در فیلم پرتقال خونی سال 89 به او نزدیک شد و در نهایت پیشنهاد ازدواج داد. گفته شده مهریه آنها یک سکه بوده است !

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *