زمان بازپخش تکرار سریال آتش و باد از شبکه سه

زمان بازپخش تکرار سریال آتش و باد از شبکه سه

سریال آتش و باد هر شب ساعت 20:30 از شبکه سه پخش میشود زمان بازپخش تکرار سریال آتش و باد از شبکه سه نیمه شب ساعت 01:37 و صبح ساعت 10:04 و بعد از ظهر ساعت 14:13 میباشد.

سریال تاریخی آتش و باد یکی از تولیدات صداوسیما برای ایام عید نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان است که از جمعه ۲۶ اسفند ماه از شبکه سوم سیما در حال پخش است.

سریال آتش و باد عنوان مجموعه‌ای با ژانر تاریخی، خانوادگی و درام به کارگردانی مجتبی راعی، تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و نویسندگی مشترک منصور ابراهیمی، عبدالرسول گلبن و مجتبی راعی است.
داستان این مجموعه تلویزیونی تاریخی، جایی در دل کوه‌های سخت و در میان عشایر روایت می‌شود.

زمان بازپخش تکرار سریال آتش و باد از شبکه سه

زمان پخش و بازپخش و تکرار سریال آتس و سرد

زمان بازپخش تکرار سریال آتش و باد از شبکه سه  نیمه شب ساعت 01:37 و صبح ساعت 10:04 و بعد از ظهر ساعت 14:13 میباشد.

حسین محجوب، محمود پاک نیت، داریوش کاردان، لاله اسکندری، میرطاهر مظلومی، مرحوم کریم اکبری مبارکه، سهیلا رضوی، نادر فلاح، بیوک میرزایی، فرخ نعمتی، قاسم زارع، مهدی فقیه و … در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

سریال آتش و باد محتوایی تاریخی داشته و مربوط به دوران قاجاریه است و ضبط آن در یکی از شهرستان های ایران انجام شده است .

زمان بازپخش تکرار سریال آتش و باد از شبکه سه

این سریال ملودرام بوده و به مسائل و اتفاقات اواخر دوره قاجاریه می پردازد . داستان این سریال مربوط به رویدادهای بین چند خان و چند رعیت بوده است .

مجتبی راعی می گوید که این سریال بر اساس واقعیت نوشته شده و مدتها در استان فارس در مورد آن به تحقیق و بررسی پرداخته است . اما به دلیل اینکه قومی در این میان دچار سوءتفاهم نشوود این سریال را با تخیل درآمیخته و بازیگران در این سریال بدون لهجه بازی خواهند کرد.

خلاصه داستان

داستان «جشن سربرون» به دوران مشروطه برمی‌گردد و عنوان این سریال، یک اصطلاح درباره جشنی است که پس از پایان بافت قالی برگزار می‌شود؛ به این صورت که وقتی بافت قالی تمام می‌شود، قالی را از بالای دار می‌برند و به اصطلاح می‌گویند سر قالی را می‌بریم؛ این رسم، وجه تسمیه داستان و محور قصه است.

با این حال مجتبی راعی ـ کارگردان سریال ـ درباره نام آن که در ظاهر مخاطب را با عنوانی خشن مواجه می‌کند، مطرح کرده بود، نمی‌شود گفت خشن اما اگر خوب دقت کنیم لطافت آن را متوجه می‌شویم.

این سریال نوروزی به تهیه کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر تاریخی،اجتماعی و خانوادگی است.این سریال به سفارش سیما فیلم ساخته شده است که قرار است در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲ از شبکه سه سیما پخش می شود. مطمئن هستیم این سریال بسیار مورد استقبال همگان قرار می گیرد. ناگفته نماند این مجموعه به تازگی تعغیر نام داده و نام قبلی آن جشن سربرون بوده است. اکنون قرار است این مجموعه از ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ از شبکه سه پخش می شود. ابتدا قرار بود این سریال در ۴۵ قسمت ساخته شود اما پخش آن به عنوان یک سریال مناسبتی که باید در عید نوروز روی آنتن برود، باعث شد تا زمان هر قسمت کوتاه شود و تعداد قسمت‌های آن افزایش پیدا کند در واقع تصویربرداری این سریال از مدت‌ها قبل آغاز شده بود و حالا تدوین آن به پایان رسیده و آماده پخش در سال ۱۴۰۲ است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *