زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد کی واریز میشود در آذر 1401

زمان دقیق واریز سود سهام عدالت 1402 مشخص شد کی واریز میشود

زمان دقیق واریز سود سهام عدالت

زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد که کی واریز میشود گفته شد که سود سهام عدالت آخر آذر ماه بین 25 تا 30 آذر واریز خواهد شد این واریزی قبل از شب یلدا خواهد بود و مشمولان میتوانند برای قبل از شب یلدا مبلغ مورد نظر را دریافت کنند.

البته سال گذشته روند پرداخت مرحله اول از روز ۳۰ آذرماه آغاز و تا سوم دی ماه ادامه یافت.

سود سهام عدالت امسال برای برخی از سهامداران تحت پوشش، از یک تا دو میلیون تومان است و برای برخی دیگر از سهامداران هم مبلغ ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان برآورد شده است.

زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد کی واریز میشود در آذر 1401

در پی وعده های مسئولان مبنی بر واریز فاز اول سود سهام عدالت تا پایان آذرماه به حساب دارندگان این سهام، اقدامات لازم برای اجرای قطعی این وعده در دستور کار قرار گرفت.

افزایش 2 برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته و پرداخت آن تا زمان اعلام شده مورد تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی بود که انتظارات سهامداران را برای پرداخت سود سهام عدالت تا پایان ماه جاری افزایش داد. در روزهای گذشته رئیس سازمان خصوصی سازی از تاخیر این سپرده تا اواسط دی ماه صحبت کرده بود که این خبر تاکنون حواشی زیادی را به همراه داشته است.

همچنین ببینید:

در ادامه چنین صحبت هایی و همچنین واکنش سهامداران به این خبر «توافق حدادی»، مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به جزئیات این موضوع اشاره کرد. از زمان واریز سود سهام عدالت خبر داد و گفت: تمام تلاش ها در حال انجام است. تقاضای ما این است که سود سهام عدالت در موعد مقرر واریز شود، شرکت های سرمایه گذاری سهامی که مجامع آنها برگزار شده و واریز سود آنها طبق جدول زمان بندی باید تا پایان آذرماه واریز شود، موظفند در موعد مقرر سود سهام خود را پرداخت کنند.

همچنین ببینید:

وی ادامه داد: در صورتی که این شرکت ها تا پایان هفته جاری سود سهام عدالت را پرداخت نکنند، هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت ها به کمیته تخلفات سازمان بورس دعوت می شوند.

حدادی خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در روند پرداخت سود سهام عدالت، اسامی این شرکت ها منتشر می شود تا سهامداران با شرکت هایی که به حقوق سهامداران اهمیتی نمی دهند آشنا شوند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *