زمان و ساعت دقیق پخش و بازپخش سریال حکم رشد هرشب و هر روز

زمان و ساعت دقیق پخش و بازپخش سریال حکم رشد هرشب و هر روز

زمان و ساعت دقیق پخش و بازپخش سریال حکم رشد هرشب و هر روز از شبکه سوم سیما همراه با زمان پخش دقیق سریال حکم رشد را در این صفحه ببینید.

زمان و ساعت دقیق پخش و بازپخش سریال حکم رشد هرشب و هر روز

سریال حکم رشد به کارگردانی حسن افافیان قرار است که جایگزین سریال نجلا شود که در آن بازیگران شناخته شده حضور دارد که شما پیشنهاد می کنیم که حتما این سریال را مشاهده کنید این مجموعه هر شب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد و تکرار آن روز بعد پخش میشود.

طبق برنامه‌ریزی که شبکه سوم سیما انجام داده است قرار است از ۱۷ شهریور ماه این مجموعه تلویزیونی بر روی آنتن شبکه سوم سیما برود.

سریال حکم رشد توسط آقای مهدی فرجی تهیه کنندگی و توسط آقای حسن لفافیان کارگردانی شده است فیلمبرداری آن از آبان ۱۴۰۰ آغاز شده بود که تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشت و در نهایت به پایان رسید.

حضور بازیگران شناخته شده همچون ثریا قاسمی و مه لقا باقری و شهین تسلیمی و مهرداد ضیایی و آزیتا ترکاشوند بدون شک می تواند به جذابیت این سریال کمک کند.

سریالی که با داستان پلیسی و خانوادگی می تواند توجه مخاطبان تلویزیونی را به خود جلب کند سریال که از نوروز ۱۴۰۱ از شبکه سوم سیما پخش شده بود حالا به پایان رسیده و قرار است جایگزین این مجموعه بر روی آنتن برود.

سریال توانست بیننده های بسیاری را به دست آورد باید ببینیم که آیا ساخته جدید آقای حسن لفافیان می‌تواند همچنین سریال نجلا موفق عمل کند یا خیر.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *