زمان و ساعت پخش تکرار سریال دادستان

زمان و ساعت پخش تکرار سریال دادستان

زمان و ساعت پخش تکرار سریال دادستان را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال دادستان یکی از سریالهای جذاب تلویزیونی بوده که این روزها از شبکه سوم سیما پخش میشود این مجموعه توسط اقای مسعود دهنمکی کارگردانی شده است و اولین سریال تلویزیون این کارگردان محسوب میشود.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال دادستان

این مجموعه دارای 15 قسمت بوده که هرشب پخش میشود داستان آن سیاسی و اجتماعی میباشد

زمان و ساعت پخش تکرار سریال دادستان

با توجه به موضوعات ملتهبی که در سریال مورد توجه قرار گرفته، مسعود ده‌نمکی کارگردان سریال «دادستان» در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک ویدئو از سریال «دادستان» نوشت: «دادستان» هر روز ملتهب‌تر می‌شود، امیدوارم که سازمان در برابر فشارهای بیرونی تاب بیاورد و از فضای مجازی و رسانه‌های جدید عقب نیافتد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دادستان» یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود! همچنین ترانه تیتراژ این سریال را سینا آبگون خواننده رپ و بازیگر این سریال خوانده است.

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و… در سریال «دادستان» بازی می‌کنند.

محمد خزاعی تهیه‌کننده سریال دادستان با اعلام پایان یافتن تصویربرداری این مجموعه بیان کرد: تصویربرداری سریال دادستان که از اول مردادماه آغاز شده بود، پس از سه ماه کار برنامه‌ریزی شده با ضبط سکانس‌های خارج از کشور در استانبول ترکیه به پایان رسید.
وی افزود: در حال حاضر تدوین، صداگذاری و کارهای پس‌تولید سریال در حال انجام است تا دادستان در ۱۷ قسمت آماده پخش شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *