زمان پخش دورهمی احسان علیخانی

زمان پخش دورهمی احسان علیخانی (زمان پخش برنامه دورهمی با حضور احسان علیخانی) را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زمان پخش دورهمی احسان علیخانی

برنامه دورهمی که یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی صدا و سیما است و توانسته بسیاری از مردم را جذب کند مهمان ویژه ای را دعوت کرده است و آن هم کسی نیست جز آقای احسان علیخانی که در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است.

زمان پخش دورهمی احسان علیخانی

مهران مدیری خیلی میداند که به سراغ چه سانی برود و مردم را در مقابل تلویزیون بنشاند.

تیزر تبلیغ برنامه دورهمی با حضور احسان علیخانی بارها از شبکه نسیم پخش شده است اما هنوز زمان پخش این برنامه مشخص نشده است اما به احتمال زیاد در پایان همین هفته که این برنامه پخش میشود قسمت مربوط به احسان علیخانی هم بر روی انتن برود.

لازم به ذکر است که دورهمی بعد از قرنطینه های سفت و سخت کرونا همچنان مراحل تولیدش ادامه دارد.

برنامه «دورهمی» پس از مدت‌ها به آنتن شبکه نسیم بازگشت و مهران مدیری با میزبانی از بهروز رضوی در شب یلدا برنامه خود را آغاز کرد.

مدیری در اولین برنامه‌ای که روی آنتن رفت در سخنانی توضیح داد: ما چند ماه نبودیم و «دورهمی» به خاطر کرونا متوقف شد و در شب یلدا شروع دوباره دورهمی است.

تهیه‌کننده و مجری «دورهمی» در ادامه به سرنوشت وعده چندبار به تأخیر افتاده برگزاری موزه دورهمی اشاره کرد و گفت: مدت زیادی است که قرار است ما موزه دورهمی را به حراج بگذاریم و عواید آن را به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان اهدا کنیم. از آنجایی که خیلی از هنرمندانی که در برنامه شرکت کردند، هدایای خود را به موزه اهدا نکردند، بارها برگزاری این موزه به تعویق افتاد. تصمیم نهایی این بود که در سری چهارم این حراج برگزار شود، اما بازهم موضوع مصادف به ماجرای کرونا شد و به همین دلیل بازهم اجرایی نشد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا