زمان پخش فصل دوم سریال یاور 2

زمان پخش فصل دوم سریال یاور 2

زمان پخش فصل دوم سریال یاور 2 به همراه جزئیات ساخت و پخش فصل دوم سریال یاور را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زمان پخش فصل دوم سریال یاور 2

سریال یاور که از نگاه کارشناسان و منتقدان یکی از تهوع آورترین سریال تلویزییونی رمضان 1400 بوده از نگاه مردم بسیار جذاب و پر مخاطب بود به گونه ای که بسیاری از مردم این سریال را دنبال میکردند و حتی برخی از مردم دوست دارند که فصل دوم این سریال تولید شود.

زمان پخش فصل دوم سریال یاور 2

این سریال که کپی از فیلمنامه ستایش بود و حتی بازیگرانش نیز با همان کاراکترها ایفای نقش کردند به شدت از نگاه کارشناسان مورد انتقاد قرار گرفت.

حالا درباره اینکه دست اندر کاران این سریال تصمیم دارند فصل دوم این سریال را بسازند یا خیر هنوز خبری منتشر نشده است اما به نظر نمیرسد که فصل دوم این سریال پخش شود.

پرویز فلاحی پور بازیگر سریال «یاور» درباره حضورش در این سریال و بازخوردهایی که با پایان پخش از مخاطب گرفته است به خبرنگار مهر بیان کرد: من قبلاً هم با آقای سعید سلطانی کارگردان سریال همکاری کرده بودم و تجربه کار با او را داشتم ولی در کارهای رمضانی خیلی وقت بود بازی نکرده بودم. بازخوردهایی هم گرفتم عده‌ای کار را دوست داشتند و عده‌ای هم دوست نداشتند و انتقادهایی می‌کردند.

وی درباره فیلمنامه این سریال اظهار کرد: این مدل متن‌ها مثل آثار ماه رمضان یا دیگر مناسبت‌ها معمولاً یا یک فوریت انجام می‌شود و با عجله نوشته می‌شود و به همین دلیل ممکن است اشتباهاتی هم داشته باشد با این حال فکر می‌کنم در زمان کم و موقعیتی که آقای سعید مطلبی نوشته بود بد نبود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. سلام خسته نباشید میگم به بازیگران این سریال ممنونم واقعا برای این سریال سریال خیلی خوبی بود اگه میشه فصل 2 رو هرچه سریع تر پخش کنید ممنونم خداقوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *