زمان پخش قسمت آخر سریال احضار کی پخش میشود؟

زمان پخش قسمت آخر سریال احضار کی پخش میشود؟

زمان پخش قسمت آخر سریال احضار کی پخش میشود؟ و علت پخش نشدن آخرین قسمت سریال تلویزیونی احضار را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زمان پخش قسمت آخر سریال احضار

سریال تلویزیونی احضار که در ماه رمضان 1400 بر روی انتن شبکه اول سیما رفت با اینکه کارشناسان سینما به شدت از فیلمنامه آن انتقاد کردند اما مردم این سریال را دنبال میکردند تا اینکه قسمت آخر آن در پایان رمضان پخش نشد.

علیرضا افخمی کارگردان این سریال اعلام کرد که علت پخش نشدن قسمت آخر این سریال این بوده که به دلیل مبتلا شدن تعدادی از عوامل این مجموعه نتوانسته اند که قسمت اخر آن را تولید کنند و قرار است که به زودی تیم سریال احضار مجددا جمع شده و قسمت پایانی آن تولید و جمعه همین هفته بر آنتن برود.

پخش اپیزود “چهارگاه” از مجموعه تلویزیونی “روزهای بهتر” به کارگردانی بیژن میرباقری از امشب آغاز می‌شود.

داستان این اپیزود به قلم سارا باقرزاده به نگارش درآمده و روایت چهار مادر است که عاشقانه برای نجات فرزندان خود مبارزه می‌کنند. بازیگران این اپیزود مریم سعادت، مریم مقدم، کوروش تهامی، امیررضا دلاوری ، الیکا عبدالرزاقی، کاظم هژیرآزاد ، نگین معتضدی، غلامرضا اصانلو، علی اصغر طبسی و هانیه کریمی‌اند.

مجموعه تلویزیونی چهارگاه به تهیه‌کنندگی احمد زالی محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 6 قسمت تولید شده، از امشب 25 اردیبهشت حوالی ساعت 22:15 از شبکه یک پخش خواهد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *